اجرای نمایش «نویسنده مرده است» همچنان ادامه دارد


نویسنده

به گزارش تئاترفستیوال، نمایش «نویسنده مرده است» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی قرار است از اول تیرماه در تالار شمس با بازی ایوب آقاخانی و لادن مستوفی روی صحنه رود. به گفته وی دلیل اجرای این نمایش که پیش از این در تالار سایه تئاتر شهر توسط عباسی اجرا شده بود، این است که پرونده اش هنوز برای او بسته نشده‌ و بعد از اجرای این نمایش هنوز متن جدیدی ننوشته است.

او که برای ادامه تحصیل به ایتالیا رفته است به تازگی این نمایش را در چند شهر مختلف ایتالیا اجرا کرده است، همچنین وی از رایزنی‌هایی با کشورهای سوئد و آلمان برای اجرای نمایش خبر داد و گفت: «تصمیم دارم حتما نمایش را در دیگر شهرهای ایران هم اجرا کنم.»

او درباره تغییرات احتمالی اجرای این نمایش در مقایسه با اجرای گذشته آن گفت: «به جز طراحی صحنه تغییر دیگری نخواهیم داشت. طراحی صحنه اول ما در تئاترشهر بسیار عظیم‌، اما کاربردی بود. اما تالار شمس اجازه چنین ساخت و سازی را نمی‌دهد.»

 نمایش «نویسنده مرده است» نوشته و کار آرش عباسی که در جشنواره تئاتر فجر دو سال گذشته حضور داشت ، با بازی لادن مستوفی و ایوب آقاخانی به زودی در تالار شمس موسسه فارسی زبانان واقع در اقدسیه به صحنه می‌‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *