اجرای ویژه ی هنرمندان ” مسافر کوچولو و عمو نقال “


اجرای نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» به کارگردانی و نویسندگی امین دلپذیر روز شنبه ۲۳ خرداد ویژه هنرمندان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

عمو نقال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» که قرار است روز شنبه ۲۳ خرداد در ساعت ۱۹ در تالار گلستان اجرا شود اولین اثری است که در سال ۱۳۹۴ با هدف حمایت از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌ها بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون رفته است.
ماجرای این نمایش از آن‌جا شروع می‌شود که «مسافر کوچولو» – که یک هفته دیگر تولدش است – دو نفر از دوستانش را گم کرده و دست به دامان عمو نقال می‌شود تا آن‌ها را پیدا کند. عمو نقال او را به داستان‌های قدیمی ایران می‌برد و با عبور از پرد‌ه‌های نمایشی، داستان‌های زیبا را زیر و رو می‌کند تا این‌که…

در این نمایش، پریسا نقدی‌زاده، محمد حبیبی، مهشاد غلامی، زهرا محمدی، ریحانه ذوقی‌خواه، مجید اجدادی، سوگند هجرتی، امین دلپذیر، سیدرضا رفیعی و امیر مردفکری ایفای نقش می‌کنند.
هم‌چنین، هدی دهقان طراحی دکور و لباس و حسن طاهری موسیقی نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» را بر عهده داشته‌اند.

این نمایش هر روز به جز روزهای شنبه در ساعت ۱۸ و ۳۰دقیقه  برای عموم علاقه‌مندان و صبح‌ها نیز با هماهنگی قبلی برای مهد کودک‌ها و مدارس در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *