رضا کوچک زاده با «راشومون» به تئاتر شهر می آید


نمایش «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک زاده از دوشنبه ۱۶ مردادماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، «راشومون» تازه ترین اثر گروه تئاتر «قطره» است به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا کوچک زاده که بازخوانی داستانی کوتاه از رینوسوکه آکوتاگاوا است. این اثر از دوشنبه ۱۶ مردادماه در سالن قشقائی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نازنین احمدی و امیر محمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند که قرار است ساعت ۱۹ به صحنه برود.

«راشومون» داستان موریتو سامورایی درست‌کاری است که در پی یورشی، سالارش را از دست می‌دهد و رونین می‌شود. هنگام بازگشت به زادگاهش درمی‌یابد اسب و مادرش را نیز از دست داده و تصمیم می‌گیرد خود را به رود اندازد. این همزمان می‌شود با آیین گشایش پلی که بر رود ساخته‌اند و در آن‌جا معشوق گذشته‌اش ـ‌کسائه‌ـ را می‌بیند. حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد و معشوق از او خواسته‌ای دارد. موریتو باید مردی بی‌گناه را بکشد یا آخرین خواسته‌ عشقش را نپذیرد؟

هژیر مرادی، احسان قره‌داغی، پیروز محمدی، مهدی عباسی، مبین فتحی و حسین جعفریان به عنوان صحنه یاران این اثر ایفای نقش می‌کنند. عوامل دیگر «راشومون» عبارتند از:

طراح صحنه: رضا کوچک‌زاده، طراح لباس: ماه‌رخ سلیمانی‌پور، طراح نور: بابک شاه‌علی‌زادگان، طراح چهره‌پردازی: بهاره اسدی، آهنگساز: مهران میرمیری، طراح حرکت و سازنده‌ سر اسب: سارینا شاد، ‌یاران کارگردان: محمدرضا رشیدعلی‌پور و حسام نظری، ساخت‌ و ساز صحنه: پیام قدیری و محسن نوروزی، مشاور رسانه‌ای: علی و رضا نام‌جو، عکس: محمدرضا علی‌پور و ساخت تیزر: علی صفرنژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *