«کلوچه دارچینی» برای هنرمندان روی صحنه می‌رود


نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی شنبه ۱۰ اسفند میزبان هنرمندان خواهد بود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، نمایش «کلوچه دارچینی» که نوشته دیوید وود است و سید حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده است ، با طراحی ، کارگردانی و اشعار مریم کاظمی در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (خیابان وزرا) روی صحنه است و روز شنبه ۱۰ اسفند ماه میزبان هنرمندان می‌شود.

در نمایش «کلوچه دارچینی» ماجراهای جذاب ساکنان یک آشپزخانه و کوکوی ساعت را در شبی خاص که یک کلوچه دارچینی پخته می شود به تماشا می‌نشینیم. کلوچه دارچینی برای نجات کوکوی ساعت به دیدار کیسه چای تنها می‌رود و با همراهی دوستانش آقای نمک و خانوم فلفل با موش می‌جنگد تا این که…

نمایش «کلوچه دارچینی» که با استقبال بی نظیر مخاطبان و خانواده ها همراه شده هر روز غیر از شنبه ها در ساعت ۱۹ و صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می شود.

 در این نمایش سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو ، سمیه بیگی، شادی کارآیین، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش، فربد تجویدی و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می کنند.

تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل (پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها که جانبخشی شده‌اند و یلدا فرهبد در نقش میان پرده در این نمایش حضور دارند.

طراحی‌صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده انجام داده و آهنگسازی را فرید نوایی ، طراحی‌لباس را زهرا بداغ‌آبادی، طراحی ‌وساخت‌عروسک را سهیلا باجلان ، طراحی پوستر را پریسا فلاح زاده و طراحی‌گریم را افسانه قلی‌زاده  برعهده دارند.

امیرعابدی عکاس، جواد اعرابی مدیراجرا، زهرا شایان‌فر روابط‌عمومی، مهراد زمانی دستیار کارگردان، شقایق اصلانی و ریحانه کوثری مدیران‌صحنه،  ریحانه دینی دستیار طراح‌ لباس و سعید معروف‌پور دستیار طراح‌صحنه ، فاطمه عابدینی و سهیلا آقایاری پاسخگوی رزرو ، از جمله همکاران گروه‌تئاتر مستقل در اجرای کلوچه دارچینی هستند.

کارآموزان مدیریت‌صحنه مدیسا قاضی ، مهرنوش شصتی ،  ساغر احمدی،اکرم هادیان، عاطفه خانی،کیانا کریمی، احمدرضا آقایی،سینا خدابخشی و مونا شریفی با این اجرا همراهند.

شماره ۰۹۳۷۱۷۵۶۶۴۴ برای هماهنگی حضور در اجرای ویژه هنرمندان اعلام شده و رزرو صندلی میهمانان صرفا از طریق این شماره انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *