استقبال هنرمندان از “خروس می خواند” / خروس تا ۵ شهریور می خواند


نمایش “خروس می خواند” به نویسنده‌گی و کارگردانی شهرام کرمی در هفته ی نخست اجراهای خود با استقبال پرشور اصحاب رسانه و هنرمندان تئاتر روبرو شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “خروس می خواند” تولید تازه ی گروه تئاتر شایا به نویسنده‌گی و کارگردانی شهرام کرمی که از یک شنبه ۱۰ مرداد ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است در هفته ی نخست اجراهای خود با استقبال پرشور تماشاگران، اصحاب رسانه، عکاسان و هنرمندان تئاتر روبرو شد .

تا کنون هنرمندانی چون لوریس چکناواریان، اسماعیل خلج، محمد چرمشیر، حمیدرضا نعیمی، محمدامیر یاراحمدی، آتش تقی پور، مریم کاظمی، مهدی میامی، یارتا یاران، هوشنگ قوانلو، حسن باستانی، امیر حسین شفیعی، بهزاد صدیقی، مجتبی مهدی، سلما سلامتی، میلاد نیک آبادی، شهرام مسعودی، احسان فلاحت پیشه، پوریا رحیمی سام، محسن حسن زاده، نقی سیف جمالی، افشین زارعی، حسن موذنی، محمد ساربان، فرهاد تجویدی، قاسم جعفری، مرجان قمری و… به تماشای “خروس می خواند” نشسته اند.

گفتنی است  شهرام کرمی سرپرست گروه شایا؛ “خروس می خواند” را متاثر از شعری به همین نام از نیما یوشیج و در فضای رئالیسم اجتماعی به نگارش درآورده است. خروس می خواند به روابط اشخاص یک خانواده می پردازد  و در کنار لحظات شاعرانه با زبانی ساده بستری برای بیان مسائل اجتماعی فراهم کرده است.

در این نمایش رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، مهلقا باقری، سروش طاهری، بهنام شرفی و فرامرز قلیچ خانی به ایفای نقش می پردازند.

“نمایش خروس می خواند” تا ۵ شهریور هرروز ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ی ایرانشهر به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *