اعلام برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران


برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج در ایام سوگواری شهادت امام محمد تقی (ع) و شهادت امام محمد باقر (ع) اعلام شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در ایام سوگواری شهادت امام محمد تقی (ع) و شهادت امام محمد باقر(ع)  اعلام شد.

نمایش های «بانوی آواز خوان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، «مگس» به کارگردانی توحید معصومی و «در میان آب ها» به کارگردانی سامره رضایی روز های پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد  اجرایی نخواهند داشت.

نمایش های «استاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی و «لانچر۵» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرا دارند اما در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد تعطیل هستند.

نمایش «فرشته تاریخ » به کارگردانی محمدرضایی راد در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۷ روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی نخواهد داشت. این در حالی است که نمایش «آدم ها، قصه ها ، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی در کافه تریای تالار اصلی روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۹ اجرا شده اما روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی ندارد.

همچنین دو نمایش «چشم به راه میرغضب» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و «مضحکه بادسوار» به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار به  علت همزمانی با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) هر کدام به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۱۰ مردادماه و جمعه ۱۱ مردادماه اجرا نخواهند شد.

تماشاخانه سنگلج در روز پنجشنبه ساعت ۱۹ با اجرای نمایش «مضحکه بادسوار» و در روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای نمایش «چشم به راه میرغضب» میزبان مخاطبان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *