افتتاحیه دو نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی در تماشاخانه ایرانشهر


مراسم افتتاحیه دو نمایش برگزیده هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، ساعت ۱۹ روز دوشنبه نهم تیر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، آئین افتتاحیه نمایش های «قصر» و «ناصر سعید طهرانی» که با حضور هنرمندان و مدرسان برجسته همراه خواهد بود، دوشنبه ۹ تیر ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایرانشهر برپا می‌شود.

نمایش نمایش «ناصرِ سعید طهرانی» به نویسندگی محمود احدی‌نیا و کارگردانی داریوش رشادت که تندیس نمایش‌نامه‌نویسی و تقدیر بازیگری مرد را از هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران دریافت کرده است، داستان یک خانواده جنوب شهری تهرانی را روایت می‌کند که فردای عروسی برادر بزرگ خانواده، مادر با تکه کاغذی مواجه می‌شود که تمام رویدادهای بعدی نمایش را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۱ باحضور محمد روشنی، پونه پارسایی، امین اسفندیار، نعیم بذرکار و ماهور الوند در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «قصر» به کارگردانی و طراحی آرمین جوان از روز ۱۰ تیرماه اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند. داستان این نمایش که برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده، روایت‌گر غریبه ایست که وارد دهکده ای ناشناس می‌شود، مقصد او مکانی است که به آن قصر می‌گویند. اهالی دهکده همچون مامورانی وظیفه شناس با ترفندهای گوناگون غریبه را از هدف اش دور می‌کنند. این می‌تواند تمام قصه قصر باشد، اما در لابه لای این قصه به ظاهر ساده، شبکه پیچیده ای از روابط، سیاست‌ها، کنش‌ها و علت‌ها وجود دارد.

در این نمایش بازیگرانی همچون؛ محمدرضا علی اکبری، الاهه بخشی، جعفر کرمانی، عطیه ترابی و مهدی کرمانی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌های فوق میتوانند از طریق شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۱۶ نسبت به رزرو بلیط اقدام کنند و یا به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.irمراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *