برنامه اجراهای هفتمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


هفتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۰ نمایش صحنه ای در  تالار های اصلی ، چهارسو , سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ، تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ، مجموعه تئاتر شهر میزبان چهار نمایش است. نمایش “باغ خونی” به نویسندگی محمد نقابی و کارگردانی امیر بشیری از مشهد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱  در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

در تالار چهارسو نمایش ”استرالیا” به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی کامران جباری از بیجار در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۴۵  اجرا می شود.

تالار سایه در هفتمین روز از جشنواره تئاتر فجر در  دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش “نمایش” به نویسندگی و کارگردانی مسعود حق پناه از آمل خواهد بود .

در تالار قشقایی نیز نمایش “تاکسیدرمی” به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز در نوبت های ۱۷.۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه رفت.

تماشاخانه سنگلج نیز میزبان نمایش “نطفه بند” به نویسندگی و کارگردانی کاوه نورمحمدی از خرم آباد در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا خواهد شد .

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “آقا محمدخان” به نویسندگی و کارگردانی نوید معمار از تهران تنها در دو نوبت  ۱۷ و ۱۹ اجرا می شود.

تالار حافظ نیز به اجرای نمایش “آنشرلی با موهای خیلی قرمز” اختصاص دارد. این نمایش به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیر بهاور اکبرپور دهکردی از شهرکرد در نوبت های ۱۸ و ۲۰.۳۰ روی صحنه می رود.

“اپرای عشق” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در یک نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به روی صحنه می رود .

در تماشاخانه ایرانشهر نمایش “او” نوشته مهدی تاج الدین و کارگردانی آرش دادگر از تهران در دو نوبت  ۱۸ و ۲۰:۴۵  در تالار استاد سمندریان روی صحنه می روند.

نمایش چیدمان “گذرگاه” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ درتماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

در هفتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۷ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ، محوطه خانه هنرمندان ایران و مترو میدان ولیعصر(ع) به اجرا در خواهند آمد.

نمایش های خیابانی “آغوش بی مهر زمین” به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی نژاد از سیاهکل ساعت ۱۶:۳۰ ، “اهم” به نویسندگی و کارگردانی مسعود ابراهیمی از تهران ساعت ۱۷ ، “نامیرا” به کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در محوطه‌ی مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

نمایش “تیک تاک” به نویسندگی الناز غفاری و کارگردانی نازیلا امینی از بوکان در ساعت ۱۶.۳۰ و “سال به سال” به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۷ در محوطه خانه هنرمندان ایران به اجرا در می آیند .

نمایش “سال به سال” به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۰.۳۰ صبح و “آغوش بی مهر زمین” به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی نژاد از سیاهکل ساعت ۱۱ صبح در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر میزبان علاقه مندان خواهند بود.

در بخش دیگر گونه های اجرایی در هفتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۷ نمایش  همراه خواهد بود.

نمایش “کوهستان” به نویسندگی و کارگردانی آرش پروین در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا خواهد شد .

نمایش “انگشت به انگشت” به نویسندگی و کارگردانی سید جعفر حجازی ، ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود .

اپرای شماره ۰۱#تهران نیز که نوشته و کارگردانی مرتضی زارعی است در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ کارگاه دکور تالار وحدت اجرا می شود این نمایش از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *