برنامه اجراهای یازدهمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


یازدهمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۰ نمایش صحنه ای در  تالار های چهارسو , سایه ، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ،  تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز پنجشنبه دوم اسفند ، تالار وحدت در یازدهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

مجموعه تئاتر شهردر یازدهمین روز جشنواره میزبان ۴ نمایش است .

نمایش ” زندگی احمقانه “ به نویسندگی ریونوسوکه آگوتاگاوا و کارگردانی دیوید دیوآشویلی به مدت ۱۲۰ دقیقه ، از کشور گرجستان در تالار اصلی در در یک نوبت ساعت ۱۷ اجرا می شود .

نمایش ” پروانه الجزایری “ به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی زندی و درند به مدت ۱۰۰ دقیقه ، از کرمانشاه در تالار چهارسو در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۳۰  اجرا می شود .

تالار سایه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش ” ناگهان همه برمی خیزند به آوازی دیگر” به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان به مدت ۶۰ دقیقه از تهران است .

در تالار قشقایی  نمایش ” استرالیا ” به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی پیمان کریمی از اصفهان به مدت ۵۵ دقیقه  دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود .

تماشاخانه سنگلج  میزبان نمایش “آهسته با گل سرخ” نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان از تهران به مدت ۹۰ دقیقه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ خواهد بود .

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “من دیگری است (رمبو در آفریقا)” به نویسندگی و کارگردانی لارنس کینو از نروژ در یک اجرا در ساعت ۲۰  به مدت ۱۰۵ دقیقه اجرا می شود .

در تالار حافظ ، اجرای اول نمایش “ یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا” به کارگردانی ازکیل گارسیا رمئو در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه از فرانسه به روی صحنه می رود .

” اُپرای عشق ” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به مدت ۱۱۰ دقیقه ، از تهران به روی صحنه می رود .

تماشاخانه ایرانشهر ، در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی  در یازدهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

و نمایش ” مرگ و پنگوئن” به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی پیام دهکردی به مدت ۷۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه می رود . این نمایش از تهران در ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵ به روی صحنه می رود

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان در دهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

نمایش چیدمان “ گذرگاه ” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

در یازدهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۷ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ، محوطه خانه هنرمندان ایران و ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر به اجرا در خواهند آمد.

در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش “ u-turn2” به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری از تهران در ساعت ۱۶

نمایش ”خدیجه” به نویسندگی و کارگردانی داوود براهیمی از اصفهان در ساعت ۱۶:۳۰

نمایش ” مشترک موردنظر” به نویسندگی و کارگردانی سمیه مهری از تهران ساعت ۱۷

نمایش  ” نامیرا ” به کارگردانی امیرحسین شفیعی از تهران ساعت ۱۸:۱۵

در محوطه خانه هنرمندان نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” ملکوت” به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران ساعت ۱۶:۳۰

در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” خدیجه” به نویسندگی و کارگردانی داوود براهیمی از اصفهان در ساعت ۱۰:۳۰

نمایش “ کالبد شکافی یک اتفاق” به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از کرج در ساعت ۱۱

در بخش دیگر گونه های اجرایی در نهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۴ نمایش  همراه خواهد بود .

نمایش “مثبت و منفی هفت ” به نویسندگی و کارگردانی کیمیا خطیب زاده در روزهای ۳۰ تا ۲ اسفند ساعت ۱۸ و ۲۰ در پلاتفرم عمارت روبرو اجرا خواهد شد .

نمایش “ بر پهنه کافه ” به نویسندگی و کارگردانی مهنوش نراقی از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ساعت ۱۵ درکافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا خواهد شد .

نمایش ” مواجهه با ورنوس فادرانی ” به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی ساعت ۱۹:۳۰ از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند در خانه هنر پیچازی اجرا می شود .

نمایش “ کالاندولا ” به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی روز ۳۰ بهمن ساعت ۱۴ و ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *