برنامه دومین روز اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در دومین روز خود ، ۵ شهریور ماه ، میزبان ۸ نمایش از تهران ، اراک و خارک خواهد بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در دومین روز از اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ، مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش های ” حکایت فین به روایت جنجین ” به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاج علی خانی در تالار چهارسو در ۱۸ و ۲۰ و ” اپرت نیرنگ اورنگ ” به نویسندگی سیدهاشم خان شافع و کارگردانی ملیکا رضی ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه خواهد بود .

تماشاخانه سنگلج میزبان نمایش ” دیوان تئاترال ” نوشته محمود استادمحمد و کارگردانی مهدی غلامی از اراک در ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است .

نممایش ” فاوست به روایت شرق ” به نویسندگی و کارگردانی مریم میرعابدی و مریم رها ، ساعت ۱۷ و۱۹ به تالار هنر می رود .

نمایش ” هفت خواب ” به نویسندگی شهناز روستایی و کارگردانی نگین ضیایی ، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ ، در خانه نمایش به روی صحنه می رود .

نمایش ” ناخدا خانم ” به نویسندگی علیرضا غلامی وکارگردانی ع غلامی – ح مهینی از خارک ، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ مهمان تالار حافظ می شود .

جواد انصافی نمایش ” چله زری و عمو چله جون ” را در ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار اصلی ، تالار محراب به روی صحنه می برد .

و تالار کوچک ، تالار محراب میزبان نمایش ” صندوق بازی غولچه و زعفرونباجی ” به نویسندگی مهدی صفاری نژاد و کارگردانی حمید الهیاری ، در ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸ خواهد بود .

در بخش خیابانی ۶ اثر نمایشی در محوطه مجموعه تئاترشهر به اجرا در خواهد آمد.

نمایش ” توره بازی “ نوشته پوریا کریمی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه ساعت ۱۷ ، نمایش ” چوپان اویونی” به نویسندگی و کارگردانی محمد یوسفی‌زاده از مرند ساعت ۱۷:۳۰ ، نمایش ” هل په‌رکه “ به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مرادی از کرمانشاه ساعت  ۱۸ ، نمایش ” لافند بازی” کاری از جمشید حسین‌زاده از رشت ساعت ۱۸:۳۰ و مجالس شبیه‌خوانی ” شهادت آرش ” به نویسندگی و شبیه گردانی علی عظیمی از ساری و ” بخت النصر ” به نویسندگی و شبیه گردانی محمدرضا رجب زاده از کاشمر ، ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آیند.

هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داوود فتحعلی بیگی از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در حال برگزاری است .

۲ نظر ثبت شده است .

  1. مرندیار گفت:

    ممنون از پوشش خبری زنده و خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *