برنامه دومین روز بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


دومین روز از بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با ۱۳ نمایش صحنه‌ای و خیابانی میزبان مخاطبان خود می‌شود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، جمعه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ ،بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان میزبان نمایش هایی از کشور ایتالیا ، آرژانتین و شهرهایی چون تهران ، قم ، لاهیجان ، مشهد ، اصفهان ، مازندران و همدان خواهد بود .

بخش صحنه ای

مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا

تالار اصلی در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۴۵ در بخش بین‌الملل میزبان هنرمندان نمایش «شنل قرمزی» از کشور ایتالیا به کارگردانی لوانا جرامگنا به مدت ۵۰ دقیقه خواهد بود .

 پلاتو استاد عبادی این مجموعه در بخش خردسال میزبان هنرمندان نمایش «حیاط خانه ما» به نویسندگی و کارگردانی وحید خسروی از تهران به مدت ۲۰ دقیقه خواهد بود .

مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی

خوان کروز براکامونته از آرژانتین نمایش «سیرک ماندراگورا» را در بخش بین‌الملل به مدت ۶۰ دقیقه و در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۴۵ در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی به روی صحنه می‌برد.

«مبارک و قالیچه پرنده» عنوان نمایشی در بخش کودک است که به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش از تهران در سه سانس ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در پلاتو مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

تالار فجر

نمایش «بالتازار» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان در بخش کودک، امروز در سه سانس ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار فجر به روی صحنه می‌رود.

کانون مهدیه

محل اجرای نمایش دانش‌آموزی «دروغ بزرگ روز یازدهم» به نویسندگی حمزه اقبالی و کارگردانی مرتضی عقیقی از قم، تالار مهدیه است که در ۳۵ دقیقه و دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ از علاقمندان به تئاتر میزبانی می‌کند.

سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایش خردسال «دنیای رنگی‌رنگی» به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم از لاهیجان به مدت ۲۰ دقیقه در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ اجرا می‌شود.

بخش خیابانی

محوطه مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌سینا

رضا سالاروند از لرستان نمایش «نقالی رستم و کک کهزاد» را به مدت ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰  در محوطه مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌سینا کارگردانی می‌کند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند برای دیدن نمایش ۲۰ دقیقه‌ای «مرغ، درخت، گل» در بخش خیابانی به کارگردانی غلامرضا محمدی از مشهد، ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجتمع بوعلی‌سینا حضور یابند.

محوطه مجتمع شهید آوینی

در ساعت ۱۵:۳۰ برای نمایش خیابانی «نقالی بیژن و منیژه» به کارگردانی مرجان حسین نشتایی از مازندران به مدت ۱۳ دقیقه و در ساعت ۱۶:۳۰ برای نمایش ۳۰ دقیقه‌ای «آینده مال بچه‌هاست» به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان، میزبان تماشاچیان است.

پارک کودک 

دو نمایش «اوکسی در جزیره بدنستان» به کارگردانی نسا بخشی از همدان به مدت ۲۲ دقیقه و «وقتی هفت سالم بود» به کارگردانی مهدی حبیبی از تهران به مدت ۳۰ دقیقه به ترتیب در ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ در پارک کودک همدان اجرا می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان به دبیری مجید قناد برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *