برنامه سومین روز اجراهـای صحنه ای و خیابانی هفدهمین جشنواره نمــایش های آیینی و سنتی


اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در سومین روز خود ، ۶ شهریور ماه ، میزبان ۸ نمایش از تهران ، شاهرود ، یزد و شهر ری خواهد بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در سومین روز از اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ، مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش های ”بر پهنه دریا” با برداشتی آزاد از اثر مروژک و به کارگردانی شهرام مسعودی در تالار چهارسو در ۱۸ و ۲۰ و ”مجلس شبیه خوانی قتل …” به نویسندگی محمود خسروپرست و کارگردانی شیرین کاشفی ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه خواهد بود .

تماشاخانه سنگلج میزبان نمایش ”بازی سلطان و سیاه” نوشته علی نصیریان و کارگردانی محسن عرب امیری از شاهرود در ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است .

نمایش ”مجلس سیاه بازی ناز کنیز” به نویسندگی محمدرضا مختاری آزاد فرد و کارگردانی علی جاور از یزد ، ساعت ۱۷ و۱۹ به تالار هنر می رود .

نمایش ”آی” به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی عبدالرضا شیبانی، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ ، در خانه نمایش به روی صحنه می رود .

نمایش ”معرکه در معرکه” به نویسندگی داوود میرباقری و کارگردانی محسن آزاد ، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ مهمان تالار حافظ می شود .

نمایش ”رام کردن زن سرکش” نوشته داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی محمدرضا صفری از شهرری در ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار اصلی ، تالار محراب به روی صحنه می رود .

همچنین تالار کوچک ، تالار محراب میزبان نمایش ”رنگ سرخ (خمبازی)” به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی ، در ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸ خواهد بود .

در بخش خیابانی ۵ اثر نمایشی در محوطه مجموعه تئاترشهر به اجرا در خواهد آمد.

نمایش ”داماد سلطانی“ به نویسندگی و کارگردانی محمد بهاگیر از قوچان ساعت ۱۷ ، نمایش ”گاز و باز” به نویسندگی هواس پلوک و کارگردانی سعید ذبیحی از کرمانشاه ساعت ۱۷:۳۰ ، نمایش ”میلان“ به نویسندگی عبدالحمید تقلبی و کارگردانی عبدالله حلیات از خرمشهر ساعت  ۱۸ ، نمایش ”لافند بازی” کاری از جمشید حسین‌زاده از رشت ساعت ۱۸:۳۰ و مجالس شبیه‌خوانی ”شهر لوط” به نویسندگی نادعلی زاده و شبیه گردانی مهدی قاسمی در ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آیند.

در محوطه تالار وحدت نیز هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ ” قهوه خانه نمایش های ایرانی ” با اجرای گونه های مختلف نمایش ایرانی اجرا می شود ..

هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داوود فتحعلی بیگی از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در حال برگزاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *