برنامه سومین روز بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


سومین روز از بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با ۱۴ نمایش صحنه‌ای و خیابانی میزبان مخاطبان خود می‌شود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ ، بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان میزبان نمایش هایی از کشور یونان ، ایتالیا و شهرهایی چون تهران ، اصفهان ، خارک ،خمین شهر ، لرستان و همدان خواهد بود .

بخش صحنه ای

مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا

نمایش “خاله سوسکه” به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از اصفهان به مدت ۵۵ دقیقه در بخش نمایش کودک در سالن اصلی مجتمع بوعلی و نمایش “شازده کوچولو” به کارگردانی ایرینا بویکو از یونان در بخش بین‌الملل به مدت ۴۵ دقیقه در سالن پلاتو بوعلی در سانس‌های ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر و نمایش “کروکودیل” اثر دانیل گل از ایتالیا در بخش بین‌الملل به مدت ۵۰ دقیقه در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به روی صحنه می‌روند.

مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی

” پرپرسیمرغ” به کارگردانی و نویسندگی رضا عبدالعلی‌زاده از تهران در بخش نوجوان و در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

سالن پلاتو این مجتمع نیز در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان هنرمندان نمایش ۵۰ دقیقه‌ای” کچل کفترباز” اثر آزاده انصاری از تهران در بخش کودک است.

تالار فجر

نمایش “عموی عجیب بزرگ کوچک من” به کارگردانی ناصر آویژه از تهران در بخش نوجوان به مدت ۶۰ دقیقه در سه سانس ۱۰:۳۰ ، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار فجر به روی صحنه می‌رود.

کانون مهدیه

همچنین نمایش “به مرور زمان” نیز به نویسندگی حسن حاجت‌پور و کارگردانی حسین اسدی از خارک در بخش نوجوان به مدت ۴۰ دقیقه در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار مهدیه اجرا می‌شود.

سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در سانس‌های ۱۰و ۱۱ صبح از تماشاچیان نمایش حاضر در  خردسال به نام “دنیای خیال‌انگیز من” به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه از تهران به مدت ۳۰ دقیقه میزبانی می‌کند.

بخش خیابانی

محوطه مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌سینا

محوطه مجتمع بوعلی در ساعت ۱۵:۳۰ میزبان تماشاچیان نمایش‌های خیابانی”یک چالش نه چندان کوچولو و خونه مادربزرگه” اثر نوراله لک از خمینی‌شهر اصفهان به مدت ۲۲ دقیقه و” کمودور” به کارگردانی محمد محمدی‌قادر از همدان به مدت ۲۷ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ است.

محوطه مجتمع شهید آوینی

دو نمایش خیابانی “اوکسی در جزیره بدنستان” به کارگردانی نسا بخشی از همدان به مدت ۲۲ دقیقه و” وقتی هفت سالم بود” به کارگردانی مهدی حبیبی از تهران به مدت ۳۰ دقیقه به ترتیب در ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

پارک کودک 

در محوطه پارک کودک نیز دو نمایش خیابانی “نقل مبارک و آقای طبیعت” اثر پژمان شاهوردی از لرستان به مدت ۳۵ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰ و” آینده مال بچه‌هاست” به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان به مدت ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ به اجرای عمومی می‌رسند

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان به دبیری مجید قناد برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *