برگزاری مراسم هفتادوششمین زادروز اکبر رادی


مراسم هفتادو ششمین زادروز استاد اکبر رادی ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۶ مهرماه ۹۴ توسط بنیاد اکبر رادی در تماشاخانه سه نقطه برگزار می شود.

radi

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی بنیاد  اکبر رادی،  در این مراسم ابتدا  پیامی از یکی از هنرمندان سینما و تئاتر قرائت می شود و سپس بهزاد صدیقی – مدیر اجرایی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی بنیاد اکبر رادی – در خصوص فعالیت های یک سال گذشته ی این بنیاد به ایراد سخن خواهدپرداخت.
بر اساس این گزارش، پخش کلیپی با تصاویر و صدای ضبط شده استاد اکبر رادی، سخنرانی استاد جعفر والی-بازیگر و کارگردان تئاتر – و فرامرز طالبی – نمایشنامه نویس، پژوهشگر تئاتر و عضو هیئت مدیره  بنیاد اکبر رادی – اجرای موسیقی سنتی گیلان و تقدیر از یک کارگردان تئاتر و یک نمایش نامه نویس سال گدشته از دیگر برنامه های این مراسم است.
مراسم هفتادوششمین زاد روز استاد اکبر رادی با اجرای دکتر عطاالله کوپال  – مدیر عامل بنیاد اکبر رادی، نویسنده، مدرس و پژوهشگر تئاتر، و با حضور نمایشنامه نویسان، هنرمندان، دانشجویان تئاتر و نمایندگان رسانه های جمعی در تالار رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان شهید کبکانیان ، نبش کوچه مرتضی زاده ، پلاک ۱۴ برگزار می شود و ورود در این مراسم برای عموم علاقه مندان نمایش نامه نویسی و تئاتر آزاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *