بغض اتابک نادری در سنگلج شکست / حاشیه های مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر


آیین آغازین سی و چهارمین سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با بزرگداشت پنجاهمین سال تاسیس تماشاخانه سنگلج تهران عصر پنجشنبه اول بهمن ماه ۹۴ در این تماشاخانه آغاز شد که با حاشیه هایی همراه شد .

حاشیه های جشنواره تئاتر فجر

  • افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر با اجرای منصور ضابطیان ، حدود نیم ساعت تاخیر شروع شد .

 

  • رویا افشار ، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما در این مراسم با لباس محلی زیبا بر روی سن حاضر شد و در نهایت نیز کاشی سنگلج را هدیه گرفت .

 

  • اتابک نادری به عنوان یکی از مدیران قدیم تماشاخانه سنگلج به همراه علی عابدی رئیس فعلی این تماشاخانه بر روی سن حاضر شد . هنوز صحبت های این دو تمام نشده بود که از پشت صحنه جعبه ای به روی سن آورده شد که با واکنش منصور ضابطیان همراه شد . گویا کمی زود هدیه را آورده اید !

 

  • اتابک نادری در پایان راجع به هدیه ای که قرار بود به وی تعلق گیرد صحبت کرد که ضابطیان به شوخی گفت : ” از کجا معلوم هدیه برای شما باشد ؟ “

 

  • در ادامه اتابک نادری در حالیکه بغض کرده بود و احساساتی شده بود گفت زمانی که رییس تماشاخانه سنگلج شد پسرش مهد کودک می رفت و از سنگلج که بیرون آمد پسرش در مقطع راهنمایی درس می خواند و او هیچ کدام از آواز ها و شعرهای فرزندش را نشنیده است .  تمام این سال ها را مدیون همسر و فرزند خودش است . این حرف ها با تشویق ممتد حضار برای همسر و فرزند اتابک نادری همراه شد !

 

  • اتابک نادری در میان صحبت هایش اشاره کرد که همه خاک صحنه می خورند اما وی در تماشاخانه سنگلج علاوه بر خاک صحنه ، خاک و گچ سنگلج را نیز تجربه کرده است .

 

  • محمد امیر یار احمدی را برای اهدای جوایز بخش نمایشنامه خوانی به روی سن دعوت کردند . وی با بیان این که همه ی افرادی که روی سن حاضر شده اند داور هستند اما وی داور نبوده است ، درخواست کرد به پایین صحنه برود و یکی از داوران بخش نمایشنامه خوانی روی سن بیاید . البته این درخواست وی پذیرفته نشد و منصور ضابطیان خواهش کرد یاراحمدی نفرات برتر را اعلام کند .

 

  • مهرداد کوروش نیا که برای نمایشنامه “قرار” نفر اول بخش نمایشنامه خوانی شد تنها کسی بود که جایزه خود را از دست رویا افشار گرفت .

 

  • سهراب سلیمی ، منیژه محامدی ، داریوش اسدی ، مجید و نیکی مظفری ، هادی مرزبان ، فرزانه کابلی ، سعید پورصمیمی ، ملکه رنجبر ، محمود عزیزی ، پرویز پورحسینی ، اردشیر صالح پور ، فرهاد قائمیان ، عطا الله کوپال ، قاسم زارع ، اتابک نادری ، محمدحسین ناصربخت ، قادر آشنا و … از جمله هنرمندان حاضر در مراسم بودند.

۲ نظر ثبت شده است .

  1. کمال فر گفت:

    به علی عابدی جایزه ندادن ؟؟

  2. leyla golrooee گفت:

    Akhey
    janam
    ??? cheraaaa ??vkheiliii khoob boood khako gachh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *