بــرنامــه آخرین روز اجراهـای صحنه ای و خیابانی هفدهمین جشنواره نمــایش های آیینی و سنتی


اجراهای صحنه ای وخیابانی هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در آخرین روز خود  ، ۹ شهریور ماه ، میزبان ۸ نمایش در بخش اجرای صحنه ای و ۴ نمایش خیابانی خواهد بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در آخرین روز از اجراهای صحنه ای هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ، مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش های ” گرگ دختر “ به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده در تالار چهارسو در ساعت ۱۸ و ۲۰ و ” تعزیه امیرکبیر “ بر اساس نسخه میرمصیبت و کارگردانی گابرگ ابوترابیان ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه خواهد بود .

تماشاخانه سنگلج میزبان نمایش ” دو روی روایت نادری “ نوشته خیرالله تقیانی پور و کارگردانی جواد نوری در ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ است .

نممایش ” فانوس دریایی “ به نویسندگی ص.رمضانیان و ح.امان پور قرایی و کارگردانی پویان عطایی از اصفهان ، ساعت ۱۷ و۱۹ به تالار هنر می رود .

نمایش ” اندر حکایت یوسف و زولیخا “ به کارگردانی نجمه تاجیک ، ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ ، در خانه نمایش به روی صحنه می رود .

نمایش ” مرگ یزدگرد ” به نویسندگی بهرام بیضایی وکارگردانی سهیل بابایی ، در ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ مهمان تالار حافظ می شود .

نمایش ” ترنا” به نویسندگی سامان ناصری و کارگردانی پژمان کاشفی ، ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی ، تالار محراب به روی صحنه می رود .

و سالن کوچک ، تالار محراب میزبان نمایش ” بازیخانه “ به کارگردانی اکرم موسوی ، در ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸ خواهد بود .

در بخش خیابانی ۴ اثر نمایشی در محوطه مجموعه تئاترشهر به اجرا در خواهد آمد.

نمایش ” تمنای باران “ به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی صادق حسنی از لاهیجان ساعت ۱۷ ، نمایش ” اَخیر چرشنه” به نویسندگی محمد حاجی اقراری و کارگردانی حمید حمیدی از جلفا ساعت ۱۷:۳۰ ، نمایش ” آیین جام “ به نویسندگی و کارگردانی سعید البرز از تربت جام ساعت  ۱۸ و مجلس شبیه‌خوانی ” جنگ رفتن حجربن عدی “ به نویسندگی و شبیه گردانی عنایت الله قاسمی از تهران ، ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آیند.

هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داوود فتحعلی بیگی از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در تهران حال برگزاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *