تئاتر شهر «قلعه انسانات» می شود


نمایش «قلعه انسانات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس از تولیدات مشترک ایران و ایتالیا از ۱۱ شهریورماه امسال در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، این اثر نمایشی که پیش از این در سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود محصول کمپانی «سالا اونو» و از تولیدات مشترک ایران و ایتالیاست که از تاریخ یاد شده با بازی پیرو کاردانو، کلودیو کوتونیو و پریسا نظری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

به گفته علی شمس کارگردان نمایش «قلعه انسانات» داستان این اثرکه به زبان ایتالیایی اجرا خواهد شد، به تبار‌شناسی رابطه ظالم و مظلوم می‌پردازد. به این‌که چطور آدم‌ها در شرایط مختلف می‌توانند دچار رفتارهایی متناقص شوند. البته ما سعی کردیم اتفاق‌های بزرگ را در ابعاد کوچک‌تر ببینیم تا بتوانیم آن‌ها را بهتر بررسی کنیم. چرا که برای بررسی خوب پدیده‌ها، باید آن‌ها را از ابعاد واقعی خارج کنیم»

نمایش «قلعه انسانات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس از ۱۱ شهریور هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸ و ۲۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *