تالار سایه میزبان اولین نمایش تئاتر شهر در سال ۹۹ می شود


اولین نمایش تئاتر شهر در سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه دهم تیر با رعایت الزامات بهداشتی مربوط به سلامت تماشاگران و هنرمندان در تالار سایه این مجموعه روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، تالار سایه تئاتر شهر از دهم تیر میزبان اجرای اولین نمایش این مجموعه از ابتدای سال جاری تاکنون خواهد بود.

نمایش «یه گاز کوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی فقیهه سلطانی از روز سه شنبه دهم تیر در تالار سایه تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش ۲۸ بهمن سال ۱۳۹۸ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای آن متوقف شد.

بر اساس برنامه ریزی ها و مذاکرات انجام گرفته، طی روزهای اخیر مجموعه تئاترشهر با گروه هایی که اجرای آثار نمایشی آنها از روزهای پایانی سال ۹۸ برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود وارد مذاکره شده تا در قالب اولویت اول اجراهای سال ۱۳۹۹ نمایش های خود را روی صحنه ببرند. این در حالی است که روند مذاکره و هماهنگی با سایر گروه های نمایشی که در نوبت اجراهای تئاتر شهر قرار داشته و دارند، همچنان ادامه دارد که به محض نهایی شدن مذاکرات، درباره نمایش های آینده تالار های دیگر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش «یه گاز کوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی، کارگردانی فقیهه سلطانی و بازی گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی از روز سه شنبه دهم تیر ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر با رعایت موازین مربوط به ضدعفونی و فاصله گذاری بهداشتی اجرای خود را آغاز می کند.

اجرای این اثر نمایشی در شرایطی میزبان مخاطبان خواهد بود که مدیریت مجموعه تئاتر شهرچندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

 این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان – کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *