تماشاخانه “تئاتر مان” با نام استاد مشایخی افتتاح می شود


تماشاخانه مجموعه هنرهای نمایشی تئاتر مان با نام استاد جمشید مشایخی افتتاح می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، تماشاخانه مجموعه خصوصی تئاتر مان روز شنبه، سوم اسفندماه ساعت ۱۸ با نام استاد جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت عرصه تئا‌تر، سینما و تلویزیون افتتاح می‌شود.

در پایان این مراسم که با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و فعالان تئا‌تر همراه خواهد بود نمایش “چی شد که من مار خوردم؟” اثر گلبرگ ابوترابیان به عنوان اجرای افتتاحیه تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه خواهد رفت.

نمایش “چی شد که من مار خوردم؟” اقتباسی آزاد از نمایش “چی شد که من سگ خوردم؟” اثر یوگنی گریشکاوتس؛ نمایش‌نامه‌نویس معاصر روس؛ است که پیش‌تر در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر به صحنه رفته بود.

همچنین بنا براعلام این خبر، تماشاخانه جدید التاسیس استاد مشایخی، واقع در مجموعه تئاتر مان ظرفیت پذیرش هفتاد تماشاگر را دارد و به لحاظ نور و صدا، دارای تجهیزات قابل قبولی است. این مجموعه خصوصی هنرهای نمایشی علاوه بر تماشاخانه استاد مشایخی دارای شش پلاتوی تمرین تئا‌تر است و در برپایی کلاس‌ها و ورکشاپ‌های تخصصی تئا‌تر نیز تجربه‌های متعددی دارد.

تئاتر مان با مدیریت شاهین چگینی به تازگی برای تکمیل برنامه‌های‌ اجرای عموم تماشاخانه خود در سال ۹۳ فراخوانی منتشر کرده است و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۷۹۴۶۸ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، مجموعه هنرهای نمایشی تئاتر مان در ضلع شمالغربی چهارراه ولیعصر، پلاک ۱۴۷۸، واقع است که به لحاظ مکانی، نزدیک‌ترین تماشاخانه خصوصی نزدیک به مجموعهٔ تئاترشهر محسوب می‌شود.

نمایش “چی شد که من مار خوردم؟” اثر دکتر گلبرگ ابوترابیان با بازی امیر کربلایی‌زاده، از روز یکشنبه چهارم اسفندماه، ساعت ۱۸، اجرای عمومی خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز کرده و تا ۲۰ شب میزبان تماشاگران تئا‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *