جلسه معارفه دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد


عصر شنبه جلسه معارفه اردشیر صالح‌پور دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در مرکز هنرهای نمایشی برگزار شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در ابتدای این جلسه حسین طاهری، مدیر کل هنرهای نمایشی با تاکید بر تجربیات هنری، دانشگاهی و اجرایی دکتر صالح‌پور، گفت: دبیر جشنواره تئاتر فجر امسال خوشبختانه با توجه به سابقه درخشانی که در حوزه‌های گوناگون پژوهشی، هنری و اجرایی این هنر دارند، به پشتوانه آشنایی کامل با اهالی هنرهای نمایشی بی شک خواهند توانست همه خانواده تئاتر را دراین رویداد بزرگ گرد هم آورند.

او با اشاره به تاخیری که در معرفی دبیر جشنواره سی و سوم تئاتر فجر صورت گرفته است، توضیح داد: رایزنی‌ها و مشورت‌‌ها برای انتصاب فردی شایسته کمی به درازا کشید که خوشبختانه نتیجه خوبی به همراه داشت. برای جبران زمان از دست رفته هم با توجه به انرژی و توان خوبی که در آقای دکتر صالح‌پور و زیرمجموعه مرکز هنرهای نمایشی سراغ داریم، مطمئن هستیم که در ادامه راه با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

در ادامه این جلسه،‌ صالح‌پور پس از تشکر از اعتمادی که مدیرکل هنرهای نمایشی و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به او داشته‌اند، گفت: «از آن جا که جشنواره فجر تجلی گاه اصلی تئاتر کشور است، امیدوارم با همکاری مدیران واحدهای مختلف اداره کل هنرهای نمایشی، بتوانیم رویدادی در خور و شایسته هنرمندان و علاقمندان این عرصه را برگزار کنیم.

این پژوهشگر و مدرس دانشگاه ادامه داد: بعد از اعلام انتصاب این جانب، از همان پنجشنبه کار را شروع و از جمعه جلسات برنامه‌ریزی جشنواره سی و سوم تئاتر فجر را آغاز کرده‌ایم. امیدوارم در یکی دو روز آینده فراخوان جشنواره را منتشر کنیم و با تکیه بر توانایی‌های همکارانم در زیر مجموعه مرکز هنرهای نمایشی، کار را به سرعت پیش برده و عقب افتادگی از نظر زمان را جبران کنیم.
بعد از سخنان صالح‌پور، حسین طاهری از دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر فجر خواست تا مواردی چون زمان‌بندی دقیق و توجه به نامگذاری امسال به عنوان فرهنگ و اقتصاد را در برنامه ریزی‌های این رویداد مورد توجه قرار دهد.

در ادامه این نشست، مدیران واحدهای گوناگون اداره کل هنرهای نمایشی که در جلسه حاضر بودند، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که دبیر جشنواره تئاتر فجر بر ادامه این تعامل و برگزاری جلسات دو جانبه و چند جانبه با آنان تاکید کرد.

در پایان این جلسه، حسین طاهری، حکم اردشیر صالح پور به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به او اعطا کرد.

سیداشرف طباطبایی مدیر عامل انحمن نمایش،‌ مهدی شفیعی معاون اداری و مالی، عباسعلی مهدی مشاور مدیرکل،‌ رضا دادویی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت، حسن رونده مدیر هماهنگی امور استان‌ها، نصرالله قادری مدیر انتشارات،‌ علی اکبر طرخان سرپرست امور بین الملل، عباس غفاری مدیر روابط عمومی و مهدی حاجیان مسئول دبیرخانه دائمی امور جشنواره‌ها از جمله مدیران اداره کل هنرهای نمایشی بودند که در این جلسه حاضر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *