حسین محب اهری : نمایش‌ها باید به سمت شادی و نشاط حرکت کنند و به مردم امیدواری دهند.


حسین محب اهری با بیان اینکه همچنان مراحل درمان را سپری می‌کند، گفت: مشکلات برای هر کسی وجود دارد و من هم باید تحمل کنم.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایسنا ، این بازیگر که چند سالی است به بیماری سرطان مبتلا شده است، درباره روند درمانش گفت: چند آمپول دیگر باید تزریق کنم و پس از پایان این دوره درمانی، یک سری آزمایش‌ها انجام خواهم داد و پس از آن دکترم آنها را بررسی خواهد کرد تا برای ادامه درمانم برنامه‌ای جدید در نظر بگیرد.

او ادامه داد: ما راضی به رضای خداوند هستیم. من از کودکی بر این عقیده هستم که آن کسی که ما را خلق کرده است، می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد و پشت هر چیزی حکمتی هست. مشکلات برای هر کسی وجود دارد و من هم باید آنها را تحمل کنم. سلامتی مانند جوانی، گوهری است که وقتی آن را از دست می‌دهیم تازه قدرش را می‌دانیم.

محب اهری در ادامه درباره نمایش‌هایی که قرار است در آینده اجرا کند، گفت: چند پیشنهاد برای بازی در تئاتر دارم اما از دوستانم خواستم چند روزی به من فرصت دهند تا نتایج آزمایش‌هایم بیاید و با دکترم مشورت کنم و بعد با توجه به روند درمانم، برای همکاری با آنها اقدام کنم. من خیلی علاقه‌مند هستم که فرصتی پیش بیاید که دوباره کار کنم.

این بازیگر تئاتر که در تابستان امسال در نمایش “خسیس” ایفای نقش کرده بود، درباره این نمایش گفت: استقبال از “خسیس” خیلی خوب بود. با توجه به این که شرایط اقتصادی خیلی به هم ریخته است و مردم نگران وضعیت اقتصادیشان هستند اما ما تقریبا هر روز به طور متوسط ۲۵۰ نفر تماشاگر داشتیم.

او تاکید کرد: باید به مردم امیدواری داده شود تا آن قدر تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای که ریشه شکن هستند، نباشند. برنامه سازان رادیو- تلویزیون و رسانه‌ها باید در جهتی پیش‌روند که به مردم آرامش داده شود. نمایش‌ها باید به سمت شادی و نشاط حرکت کنند و به مردم امیدواری دهند. متاسفانه با هر کسی که صحبت می‌کنیم در شرایط نامساعدی است. سختی وجود دارد ولی نباید همراه آن ناامیدی باشد.

محب اهری در پایان سخنانش درباره «خانه سیمین و جلال» در تهران که به تازگی مرمت و بازی سازی شده است و اخیرا از آن بازدیدی داشته است، گفت: بد نیست در شلوغی و ازدحام این شهر تبلیغی شود تا مردم از این‌گونه خانه‌ها بازدیدی داشته باشند و با فضای آن خانه‌ها کمی خلوت کنند و از حساب و کتاب روزمره اندکی فارغ شوند. در حیاط آن خانه‌ها بنشینند و درباره هستی و مفهوم زندگی فکر کنند. متاسفانه همگی فکر و ذکرمان مسائل اقتصادی شده است، ما باید ساعتی را در روز به خود اختصاص دهیم. خاصیت این خانه‌های قدیمی این است که ریشه در هنر دارند و بد نیست مردم با خانواده‌شان ساعاتی را در این نوع مکان‌ها بگذراند و آرامش کسب کنند.

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *