حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره تئاتر مرصاد


انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد حمایت می کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح ، محسن سلیمانی فارسانی سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس گفت:قصد داریم تا با هدف حمایت هدفمند از جریان تئاترمقاومت در استان های کشور،دربرگزاری جشنواره تئاترمرصاد کرمانشاه مشارکت نمائیم.

وی افزود:به عنوان یکی از مهمترین اهداف انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس حمایت از اثار نمایشی دفاع مقدس در سراسر کشور و مشارکت در برگزاری جشنواره های موضوعی را در دستور کارخود قرار داده ایم تا با این کار ضمن قدردانی از زحمات فعالان تئاتردفاع مقدس درسراسر ایران،به عنوان یکی از متولیان این جریان ، چراغ تئاترمقاومت را همیشه روشن نگه داریم.

سلیمانی فارسانی خاطرنشان کرد: همه تئاترکشور درتهران خلاصه نمی شود و ما ظرفیت های بالقوه و بالفعل بسیار خوب و با استعدادی دراستان های کشور داریم که می بایست با حمایت از آنان به رشد و شکوفایی انان کمک نمائیم.

سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد: با این هدف گذاری در جشنواره تئاترمرصاد که جزو جشنواره های خوب تئاترکشور می باشد نیز قصد داریم مشارکت نمائیم و ان شاالله این روند کمک و حمایت را درجشنواره های دیگر ادامه خواهیم داد.

جشنواره تئاتر مرصاد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مدت پنج روز از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه در دو تالار شهرداری و غدیر اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *