رونمایی از کتاب «به شما مربوط نیست» با حضور هنرمندان


از کتاب «به شما مربوط نیست»، با حضور و امضای لوح یادبود، توسط استاد عباس جوانمرد و دیگر مؤلّفانِ همراه در این کتاب، یکشنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۱۸، در سالن کنفرانس مجموعه‌ تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

کتاب به شما مربوط نیست

به گزارش تئاتر فستیوال ، این کتاب با موضوع «تعهد در تئاتر» که حاصل ۱۳ سال کوشش روزبه حسینی، نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر است، و به ویرایش خود او سامان یافته، او چند هفته پیش توسط نشر افراز به انتشار رسیده است.

در این مراسم علیرضا نادری ، اصغر همت ، محمد امیریاراحمدی ، حسین کیانی و حمید پورآذری درباره‌ی کتاب و مسائلِ پیرامونِ آن سخنرانی خواهند داشت. اجرای این برنامه را روزبه حسینی، خود به عهده خواهد داشت که به ضمن اجرای برنامه، در پاره‌ای از جریان‌های شکل‌گیری کتاب هم، توضیحاتی ایراد خواهد کرد.

همچنین در این مراسم، به جز هنرمندانِ یاد شده، برخی دیگر از پدیدآورندگانِ این کتاب حضور خواهند داشت، که دکتر محمود عزیزی ، رضا رویگری ، افروز فروزند، احمد ساعتچیان، آروند دشت‌آرای . نرگس امینی از آن جمله‌اند.

این برنامه یکشنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۱۸ در سالن کنفرانس تئاتر شهر و با همت نشر افراز و حمایت مدیریت تئاتر شهر، با حضور اهالی هنر و رسانه برگزار خواهد شد و ورود برای علاقمندان آزاد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *