پوستر جشنواره‌های هنری فجر به‌طور همزمان رونمایی می‌شوند


در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پوسترهای جشنواره های فجر در حوزه های تئاتر، سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی و رشته های دیگر به طور همزمان رونمایی خواهند شد.

به گزارش تئاتر فستیوال ، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی هایی برای رونمایی همزمان پوسترهای جشنواره های فجر در حوزه های تئاتر، سینما، موسیقی، تجسمی و… در روز ۲۵ آذر ماه سال جاری انجام شده که در صورت نهایی شدن تصمیم ها، این برنامه اجرایی می شود و در غیر این صورت منتفی خواهد بود.

هم اکنون کارگروه های مختلفی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تشکیل شده که بر مبنای آن برنامه های مختلفی با محوریت چهل سالگی انقلاب در جشنواره های مختلف فجر اجرا خواهد شد. همچنین از دی ماه سال ۹۶ میز ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی متشکل از معاونان و روسای سازمان‌های تابعه وزارت ارشاد و ن کمیته‌ها و کارگروه‌های هنری، فرهنگی، مطبوعاتی و سینمایی فعالیت خود را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرده است.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری ابراهیم حقیقی روزهای پنجم بهمن تا پانزدهم اسفند، سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت روزهای بیست و چهارم تا سی ام بهمن، سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده روزهای هشتم تا هجدهم بهمن و سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند روزهای بیست و دوم بهمن تا چهارم اسفند با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *