رویا نونهالی کارگردان تئاتر می شود


رویا نونهالی با اجرای نمایش «کمدی تارتوف» اثر مولیر از تیرماه سال جاری در تالار شمس (اکو)، اولین تجربه کارگردانی تئاتر را تجربه خواهد کرد.

رویا نونهالی

به گزارش تئاتر فستیوال ، رویا نونهالی این روزها مشغول تمرین نمایش «کمدی تارتوف» اثر مولیر نمایشنامه نویس فرانسوی است که با زبانی طنز به زندگی انسان‌هایی می‌پردازد که بر خلاف ظاهری مثبت و فریبنده، افرادی دغل‌باز و حیله‌گر هستند.

این اثر نمایشی قرار است از ۲۸ تیرماه در تالار شمس (اکو) اجرای عمومی خود را آغاز کند . مهشید نونهالی به عنوان مترجم و رامین حیدری فاروغی به عنوان تهیه‌کننده در این اثر حضور دارند .

محسن حسینی ، مریم بوبانی ، رویا بختیاری ، محمدرضا مالکی ، محمدعلی حسینعلی‌پور ، روزبه مهر، محمدهادی عطایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی بازیگران نمایش «کمدی تارتوف» را تشکیل داده‌اند.

در اجرای نمایش «کمدی تارتوف»، ماریا حاجیها به عنوان طراح گریم، سینا ییلاق‌بیگی به عنوان طراح صحنه، سوری یزدان‌جو به عنوان طراح لباس، مهرو نونهالی به عنوان طراح پوستر و بروشور، پیران مهاجری و مروارید مهر به عنوان نوازندگان موسیقی ، خشایار حسامی به عنوان عکاس و مریم ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردن و برنامه‌ریز با رویا نونهالی همکاری دارند.

این بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون پیش از این در آثار کارگردان‌هایی چون حسین کیانی، محسن حسینی و ابراهیم پشت‌کوهی به ایفای نقش بر صحنه تئاتر پرداخته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *