تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، رپرتوار گروه تئاتر “و ناگهان” به سرپرستى روزبه حسینى به صورت تخصصى به سه اثر اقتباسی به قلم این نویسنده، توسط سه کارگردان جوان  اجرا می‌شود که وجه پژوهشى و علمى دارد. در آستانه آغاز به کار این رپورتوار از امروز ۲۲ مرداد ماه با نمایش‌های “من در پوست شیرم نمی‌گنجم” به کارگردانی صبا آزادی، “مزاحم بورخس نشو” به کارگردانی مرتضا حقیقت‌بیان، “چرا که صدای تو با صدای من آشناست” به کارگردانی فاطیما بهارمست، پوستر آن با طراحی نیما قپانوری رونمایی شد.

نیما  قپانورى طراح این  پوستر در خصوص ایده اولیه طراحی این پوستر چنین گفت: خوشبختانه من فرصت دیدن هر سه نمایش حاضر در این رپرتوار را داشتم و این مهم امکان پیدا کردن ایده اولیه را به من داد، آنچه در طراحى این پوستر مهم بود پیدا کردن یک سه‌گانه بود که این سه نمایش را در گنجایش یک محتواى کامل نسبت به محتواى تئاتر نشان دهد که مرا به یاد سه میمون خردمند افتادم که شر نبین، شر نگو، شر نشنو را متذکر مى‌شوند.

وى در ادامه اذعان داشت: در طراحى پوستر رپرتوار “و ناگهان” از تکنیک دیجیتال پینت استفاده شد و تایپوگرافى این اثر از فونت نى-ریزى بهره برده است.

این طراح درخصوص همکارى با گروه “و ناگهان” نیز چنین عنوان کرد: من پیشتر با روزبه حسینى همکارى کرده بودم و این دعوت را در کنار ویدیو مپینگ اجراهاى این رپرتوار به عهده گرفتم.

رپرتوار “و ناگهان” از ٢٢ مرداد ماه با سه نمایش در خانه هنرمندان سالن استاد انتظامى به روى صحنه می‌رود و داوران آن متعاقبا اعلام مى‌شود.