در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

سیامک صفری : پوستر جشنواره امسال شتاب زده طراحی شده است .


سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر که چندی پیش نمایش “لامبورگینی ۲” را در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه برده بود ، طی گفت و گو با خبرنگار تئاتر فستیوال از دلایل عدم حضور در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر و هجمه هایی که نسبت به این نمایش شده بود ، گفت که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص حضور نداشتن در جشنواره تئاتر فجر توضیح داد : برای حضور در جشنواره لازم بود فرمی را پر می کردیم که من از آن اطلاع نداشتم ، در حالی که من به دلیل دیده نشدن نمایش ” لامبورگینی۲ ” دوست داشتم در فستیوال که فضای آن متفاوت است ، دیده شود ولی این فرصت را از دست دادم . چون اصلا نمی دانستم و کسی هم به من این اطلاعات را نداد و این نمایش حیف شد .

صفری با بیان اینکه نمایش “لامبورگینی۲” را تحریم کرده بودند و کمپین تحریم علیه این نمایش شکل گرفته بود ، گفت : کمپین تحریم علیه بنده و هشتگ “نرید تئاترش رو بیینید” برای اجرای من درست کرده بودند و علت آن را جز کج فهمی ، چیز دیگری نمی دانم . که متاسفانه برخی از رسانه های اینستاگرامی و تلگرامی نیز با آن افراد همکاری کردند .

وی در خصوص پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت : به نظر من پوستر جشنواره امسال شتاب زده طراحی شده و می توانست بهتر باشد . پوستر جشنواره خیلی مهم است و به عنوان یک نماد فستیوال مهم کشور است . من در پوستر تخصص ندارم ولی آنچه می بینیم به نظرم اثر چشم گیری نیست .

۲ نظر ثبت شده است .

  1. Lovely girl گفت:

    من خیلی سیامک صفری رو دوست دارممممم ?????????

  2. Monajoonjun گفت:

    Akhhhheeeey chera ?????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *