در جشنواره تئاتر فجر

سیاوش طهمورث : جشنواره فجر به تبادل تجربیات هنرمندان کمک می‌کند .


سیاوش طهمورث جشنواره تئاتر فجر را فرصتی برای تبادل تجربیات هنرمندان این عرصه دانست و گفت: باید برای رونق این رویداد هنری بیش از گذشته تلاش شود تا بستر برای بروز خلاقیت هنرمندان عرصه نمایش فراهم شود.
 تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوالکارگردان تئاتر «هیچ در هیچ» در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، با اشاره به بخش بین‌الملل این جشنواره اظهار کرد: امیدوارم در سا‌‌ل‌های آینده آثار هنرمندان شاخص عرصه نمایش را در جشنواره تئاتر فجر بگنجانیم تا برای فعالان عرصه نمایش ایران، جنبه آموزش و کسب تجربه ایجاد کند.
سیاوش طهمورث ادامه داد: برخی از کارهایی که در بخش بین‌الملل جشنواره حضور دارند، صرفا از تکنیک‌های نور و صدا استفاده کرده‌اند و برای مخاطب جنبه سرگرم‌کننده دارند، این درحالی ‌است که آثار بزرگان هنرهای نمایشی دنیا به باقی تکنیک‌های تئاتر هم توجه نشان می‌دهند.
کارگردان نمایش «اژدهاک» با بیان اهمیت جشنواره تئاتر فجر، گفت: این رویداد هنری فرصت مناسبی ‌است که هنرمندان عرصه نمایش تجربیات‌شان را با یکدیگر تقسیم کنند و این فرصت‌ها برای رونق عرصه نمایش بسیار تاثیرگذار است.
طهمورث افزود: اهمیت جشنواره زمانی چند برابر خواهد شد که به‌عنوان یک رویداد گذرا به آن نگاه نکنیم و در طول سال هم از تاثیرات بهره‌مند شویم.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *