“علیمردان خان” برای چهارمین بار به روی صحنه می رود


“علیمردان خان” ، نمایشی اصیل، شاد و خاطره انگیز برای چهارمین بار به روی صحنه می رود .
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش خاطره انگیز “علیمردان خان” که بر اساس متن اصلی این قصه در مهرماه سال گذشته به کارگردانی سینا نورائی به روی صحنه رفته بود، به دلیل استقبال بسیار خوب مخاطبان و همراهی نقد های مثبت منتقدان تئاتر ، در تیرماه امسال مجددا به اجرا در آمد ، که اقبال بیشتری را از جانب مخاطبان در گروه های سنی مختلفی را به همراه داشت ، گروه اجرایی را بر آن داشت تا به جهت احترام به حضور و درخواست تماشاگران مبنی بر تمدید و اجرای مجدد این نمایش ، برای چهارمین بار ، این اثر را برای اجرای عموم آماده نمایند.
این نمایش ، موزیکال (بهره مند از موسیقی های شاد و فلکلور ایران) بوده که با بهره گیری از طراحی صحنه و لباسی متفاوت نسبت به اجرا های گذشته ی این گروه و برای رضایت بیشتر مخاطبان به روی صحنه خواهد رفت .
مهشید حسینیان، درسا عبدالباقی، سهیل پور جعفر، میشاروحی، امید ملا نوروزی، ملیکا مشعل، امیرعلی ابراهیمی . سینا نورائی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند .  
نمایش “علیمردان خان” از تاریخ ۲ لغایت ۱۶ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ در تماشاخانه فانوس واقع در میدان هفت تیر. جنب مجتمع تجاری یاس.کوچه آذری . پلاک ۲۵ به روی صحنه خواهد بود.
شایان ذکر است که برنامه اجرایی بعدی این گروه به سرپرستی و کارگردانی سینا نورائی ، اجرای نمایش های ، “شهر قصه” (بعد از چهل و هفت سال) ، “خاله سوسکه” (مطابق با متن اصلی این قصه) و نمایش “خروس زری پیرهن پری” ، در قالب اولین رپرتوار اجراخوانی نمایش کودک و نوجوان در کشور ، از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ بهمن به روی صحنه خواهد رفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *