فراخوان بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانی جشنواره تئاتر اکبر رادی


فراخوان بخش مسابقه نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اعلام شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، فراخوان بخش نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی که به صورت رقابتی برگزار می شود و صرفا به خوانش آثار اکبر رادی اختصاص دارد، اعلام شد. علاقه‌مندان شرکت در این بخش می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه ۹۷ نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند. همچنین اسامی آثار راه یافته به جشنواره نیز روز شنبه ۱۵ دی سال جاری اعلام می شود.

شرایط و مقررات شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه خوانی جشنواره به این شرح است:

* بخش رقابتی نمایشنامه خوانی، صرفن اختصاص به آثار اکبر رادی دارد.

* پذیرش آثار در این بخش رقابتی با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، تنوع و خلاقیت در اجرای نمایشنامه خوانی بستگی دارد.

*حداکثر مدت زمان اجرای نمایشنامه خوانی برای این بخش می بایستی ۵۵ دقیقه باشد.

* آثاری که پیش از این در سالن ها و تالارهای نمایشی، نمایشنامه خوانی شده باشند، مورد پذیرش دبیرخانه جشنواره تئاتر اکبر رادی قرار نخواهند گرفت.

* چنانچه در هر مرحله ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه جشنواره، گروه اجرایی را از ادامه مسیر باز خواهد داشت.

* رتبه برگزیده و برتر برای یک گروه نمایشنامه خوانی، نقش خوان زن، نقش خوان مرد و کارگردان اثر نمایشنامه خوانی شده خواهد بود که در آیین پایانی معرفی خواهند شد. جوایز این بخش شامل نشان اکبر رادی، لوح سپاس و جایزه نقدی است.

مدارک مورد نیاز :

* ارسال یک قطعه عکس کارگردان به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی حداکثر در ۱۰۰ کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی bonyaderadi@gmail.com

* ارسال سه حلقه لوح فشرده  با کیفیت از فیلم اجرای نمایشنامه خوانی به نشانی دبیرخانه

* تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

علاقه مندان و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق مکاتبه با پست الکترونیکی  دبیرخانه به آدرس: bonyaderadi@gmail.com و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران- خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران طبقه دوم مراجعه و یا تماس با شماره تلفن های : ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸  داخلی ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۰۹۱۹۹۸۳۹۴۰۵  اقدام کنند.

نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی از ۲۲ تا ۲۸ دی ماه امسال با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی در شش بخشِ: مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی، مسابقه نمایش نامه‌خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی‌شناسی، پلاس (+) در تهران برگزار و در حاشیه آن نیز نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «لبخند با شکوه آقای رادی» و نمایشگاه عکس و اسناد تصویری آثار اکبر رادی برپا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *