نظر گلاب آدینه و پریسا مقتدی در مورد ” قلعه انسانات ” چیست ؟


نمایش ” قلعه انسانات ” به کارگردانی علی شمس در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت . گلاب آدینه و پریسا مقتدی در این روز به تماشای این نمایش نشستند .

تئاتر فستیوال

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال ، گلاب آدینه با اشاره به اینکه نمایش ” قلعه انسانات ” محصول مشترک ایران و ایتالیا بود ، گفت : من خیلی این کار را دوست داشتم ، خیلی خوب کار کرده بودند . با المان هایی که وجود داشت ، نمایشی پر معنا ، گویا و دیدنی با بازیگرانی خوب را تشکیل دادند .

 او همچنین در مورد ربط موضوع این نمایش به مسائل روز خاورمیانه افزود : این مسائل جهانی است . مانند همان کره ای که در این نمایش وجود داشت و مدام می چرخید تا ما فکر نکنیم که این موضوع حتما  برای خاورمیانه است ، بلکه متعلق به این روزهای همه جهان است .

پریسا مقتدی نیز در مورد نمایش “قلعه انسانات ” به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : از فضای فرامتنی و فراملی که نمایش داشت ، لذت بردم . به نظرم  دنیای تئاتر امروز دارد به سمتی می رود که با حداقل کلام و حداکثر تصویر می توان به بیشترین ارتباط با تماشاگر رسید . هرچند در این نمایش کلام هم حرف مهمی را می زد اما بدون آن هم چیزی از اثر کم نمی شد و باز هم می توانستیم با اثر  ارتباط برقرار کنیم . من به آقای شمس و همکارانش  و هم خانواده های تئاتری مان در ایتالیا خسته نباشید می گویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *