لغو اجرای نمایش «ترحم؛ بخش اول» از سوئد به دلیل آسیب دیدگی بازیگر


گروه تئاتر «بدن‌های عراقی» با نمایش «ترحم؛ بخش اول» که قرار بود ۳۰ بهمن در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب دیدگی بازیگر و کارگردان نمایش از حضور در جشنواره امکان حضور در جشنواره را از دست داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، گروه تئاتر نمایش «ترحم؛ بخش اول» با کارگردانی و بازی آنمار طاها از کشور سوئد که قرار بود روز سه شنبه ۳۰ بهمن در بخش «تئاتر ملل» جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب دیدگی بازیگر نمایش از حضور در جشنواره عذرخواهی کرد.

گروه این اثر نمایشی طی نامه ای به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر حضور پیدا نکردن در جشنواره و دلایل آن را اعلام کرد که در ذیل متن این نامه آمده است:

“حضور محترم کمیته سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

با کمال تأسف گروه نمایشی «ترحم؛ بخش اول» از کشور سوئد که طبق جدول جشنواره فجر باید در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می رفت، به دلیل جراحت و آسیب جدی ستون فقرات بازیگر اصلی و کارگردان نمایش (که جایگزین دیگری ندارد) مجبور به لغو حضور خود در این جشنواره هستیم.

ما متوجهیم و قدردانیم از تمامی تماشاگرانی که تمایل به تماشای نمایش ما را داشتند و از هر گونه ناراحتی پیش آمده پوزش می طلبیم و عذرخواهی می کنیم.

امیدواریم تیم جشنواره و مخاطبان محترم تهرانی و ایرانی موقعیت پیش آمده برای ما را درک کنند و عذر ما را بپذیرند.

امید که در جشنواره های آتی حضور داشته باشیم.

ارادتمند

جوزفین گری همکار مدیر هنری «ایراک بادی»”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *