در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

مائده عطایی : ” خوراک ماران ” نشستن حق بر باطل را نشان می دهد .


” خوراک ماران ” نمایشی بود که در پنجمین روز از هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در تالار گلستان ؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت . به بهانه حضور این نمایش در جشنواره خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با مائده عطایی بازی گردان و بازیگر این نمایش انجام داده است که در ادامه می توانید آن را بخوانید :

تئاتر فستیوال

نازنین محب اهری –تئاتر فستیوال : مائده عطایی در ابتدا ضمن معرفی خود در رابطه با فعالیت اش در حوزه تئاتر و نمایش عروسکی گفت : متولد سال ۱۳۸۱ از شهرستان گنبد کاووس استان گلستان هستم . نمایش ” به دنبال بخت ” را در حوزه ی تئاتر و نمایش عروسکی در بخش استانی به روی صحنه بردیم . چند نمایش هم در شهرستان اجرا کردیم ولی زیاد معروف نشدند .

عطایی به مضمون نمایش ” خوراک ماران ” اشاره کرد و گفت : ” خوراک ماران ” یک نمایش عروسکی است و داستان ضحاک مار بر دوش را روایت می کند . ما در نمایش این داستان از شاهنامه فردوسی را شرح و در نهایت نشستن حق بر باطل را توضیح می دهیم .

وی در پایان با ابراز رضایتمندی از کیفیت جشنواره امسال گفت : امسال اولین دوره ای بود که تئاترهای دانش آموزی هم به جشنواره آمدند . ما بسیار تشکر می کنیم که این فرصت در اختیار ما قرار داده شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *