“مارکس و کوکاکولا” به پالیز می رود


نمایش مارکس و کوکاکولا براى اولین بار به روى صحنه مى رود .

%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b3-%d9%88-%da%a9%d9%88%da%a9%d8%a7%da%a9%d9%88%d9%84%d8%a7

‎به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی نمایش مارکس و کوکاکولا، این اثر نمایشى از ٢۶ دى ماه از ساعت ١٧:٣٠ در سالن پالیز به روی صحنه مى رود.
“‎مارکس و کوکاکولا” به نویسندگی نیل اسکو و کارگردانی کیانوش اخباری و بازی بهرام تشکر و نسرین درخشان به مدت ٢٧ شب به روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است:” آیدا الیزابت هوفمن  و مورتن مولا در بحبوهه شورش‌های مه ۶٨ پاریس با یکدیگر آشنا می‌شوند و ازدواج می‌کنند. آرام‌آرام در طول زمان رؤیاهایشان را فراموش کرده و به زندگی روزمره عادت می‌کنند. مورتن که یک اکتیویست است مهندس معمار می‌شود و آیدا نیز که به نهضت زنان می‌پیوندد سرآخر به زنی ثروتمند بدل می‌شود که از سر ملال، تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرد. روابط آن‌ها در طول زمان به شکل برشی از زندگی روایت می‌شود و لحظه‌های جدال، وداع، جدایی و وصال در مناسباتشان به تصویر کشیده می‌شود… ”
دیگر عوامل نمایش عبارتند از:
گروه کارگردانی: بنیامین بهادران، ثمین بیجاد، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس: مهرنوش بیانی، مدیر صحنه: میثم مرادی، طراح گرافیک: حامد حکیمی، مسعود جزنی، ویدیو گرافیک دکور صحنه ها: حامد عاشق، نیما باقری، طراح تیزر تبلیغاتی: حامد عاشق، تصویرسازی دکور صحنه ها: مسعود جزنی، عکاس: مهدی جواهری، اجرای دکور: مرتضی روستا، مجری طرح: سیامک بهادران، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنری پژواک
این اثر نمایشی از ۲۶ دی ماه هر شب ساعت ۱٧:٣٠ در تماشاخانه پالیز به روى صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *