به منظور انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره

مجمع عمومی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران برگزار شد


مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران روز چهارشنبه ۷ آبان برگزار و اعضای هیات‌رئیسه مجمع‌ها را تعیین شدند.

به گزارش تئاتر فستیوال ، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران ، روز چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد . در این جلسه ۲۳ عضو حاضر یعنی مدیران تماشاخانه‌های خصوصی، اعضای هیات‌رئیسه مجمع‌ها را تعیین نمودند.
در مجمع عمومی فوق‌العاده که هیات‌رئیسه آن را مهدی کوهیان، مصطفی کوشکی و سعید دولتی تشکیل می‌دادند، تغییرات برخی از مفاد اساسنامه به تصویب رسید.

در مجمع عمومی عادی نیز که هیات‌رئیسه آن را علاوه بر سه نفر قبلی، خیام وقار کاشانی و کسری شاهینی به عنوان ناظر تشکیل می‌دادند، هیات‌مدیره به ارایه گزارشی از فعالیت‌های چهار سال اخیر انجمن صنفی و عملکرد مالی آن پرداخت و این عملکرد توسط اکثریت حاضر در مجمع تایید گردید.
در ادامه انتخابات برای دوره آتی صورت گرفت و در نتیجه آن، دکتر قطب‌الدین صادقی، هادی حجازی‌فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آراء حاضران در جلسه، به مدت ۳ سال به‌عنوان اعضای دومین هیات‌مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شدند و حسین جزایری به مدت ۱ سال به‌عنوان بازرس انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب گردید.
در این جلسه همچنین آقای اسکندری نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای فخر موسوی، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی حضور داشتند.
طی روزهای آتی و تا یک هفته بعد از برگزاری مجمع، جلسه هیات‌مدیره برگزار و سِمَت اعضای هیات مدیره در آن جلسه تعیین خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود این جلسه با همکاری پرسنل محترم مجموعه تئاتر شهر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده است، برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *