مرور نمايش‌هاي بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر :

بیشتر سبک‌های نمایشی در «آشپزخانه» دیده می‌شود/ نسل جوان در بوته نقد قرار بگیرند.


نمایش «آشپزخانه» که دربخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود، روایتگر اتفاقاتی است که در آخرین روز فعالیت کافه‌ای در یکی از مناطق تاریخی تهران رخ می‌دهد.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، این نمایش نوشته و کار محمدرضا رادمند است که با بازی  امیرجنانی ، نوشین مسعودیان ، عطیه ترابی ، فاطمه صادقی ، پدرام صمدی ، محمدرضا رحمتی ، صادق برقعی ، مهدخت مولایی اجرا می‌شود.
طراحان صحنه این نمایش محمدرضا رادمند ، فرشیدجعفری هستند. محمدرضا رادمند دانش‌آموخته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و در کارنامه‌ هنری‌اش بازی در نمایش «باغ آلبالو» و کارگردانی نمایش‌های «استخدام پرستو» و «دیگری». «لانه خرگوش» و «ساعت ۲۵ گاهی دیر می‌شود» دیده می‌شود.
محمدرضا رادمند معتقد است: جشنواره تئاتر فجر یکی از برترین جشنواره های موجود در حوزه تئاتر است که بخش نسل نو فرصتی فراهم کرد تا جوانان مستعد در این عرصه در این دوره جشنواره حضوریابند.
محمدرضا رادمند کارگردان نمایش «آشپزخانه» در این باره ادامه داد: زمانیکه یک کار هنری انجام میدهی، دوست داری دیده و یا حتی نقد شوی که  بخش ” نسل نو”  این امکان را فراهم ساخت تا در این جشنواره مهم  بعنوان یکی از منتخبان حضور داشته باشم.
وی درباره انگیزه خود از نوشتن این اثرنمایشی گفت: مدتی در کافه ای کار می کردم که شاهد بسیاری از اتفاقات بودم اما موضوعی که توجه هم را بیش از همه به خودش جلب کرد، اجبار های موجود در کارهایی بود که  وعده اختیاری بودن آن را به طرف مقابل داده بودند اما در بطن ماجرا همچین مسئله ای دیده نمی شد.
رادمند با اشاره به شیوه اجرایی این نمایش مطرح کرد: در واقع این اثر نمایشی مخلوطی از همه سبک ها ی نمایشی  است که به شیوه نوینی روی صحنه  حاضر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *