در گفت و گو با تئاتر فستیوال :

محمد کاسبی : تئاتر ، ابزارِ درمان و با روح و روان انسان عجین است


تماشاخانه مشایخی با برگزاری کارگاه‌های تخصصی تئاتر و اجرای نمایش هایی با حضور جانبازان اعصاب و روان و معلولان جسمی و حرکتی ، در بخش ” به علاوه فجر ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است . به همین مناسبت روز گذشته ، ۱۱ بهمن ماه ، مراسم تقدیر از آثار اجرا شده در این تماشاخانه برگزار شد که محمد کاسبی ، بازیگر سینما و تلویزیون یکی از میهمانان دعوت شده در آن بود . همین بهانه ای شد تا خبرنگار تئاتر فستیوال ، گفت و گوی کوتاهی با وی داشته باشد که  می توانید در ادامه بخوانید :

 محمد-کاسبی-تئاتر-فجر

محمد کاسبی در رابطه با حضور در این مراسم به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : ” بسیار خوشحال هستم که امشب در این جمع و در این مراسم حضور داشتم . امشب از آن شب هایی بود که فکر می کنم فرشته های خداوند هم حتما در این سالن حضور داشتند . تئاتر خیلی خوب است با روح ، روان و درونیات انسان عجین است . “

وی در رابطه با تاثیرگذاری و نقش تئاتر گفت : ” تئاتر صد در صد می تواند یکی از ابزار و وسایل مهم برای درمان بسیاری از مسائل روحی و روانی باشد . این افراد به آرامش نیاز دارند و با پیوستن به این هنر به آن آرامش دست خواهند یافت .”

محمد کاسبی در پایان افزود : ” امیدوارم این حرکت روز به روز گسترده تر شود و امکانات بیشتری از طرف مسئولین مملکت در اختیار گروه هایی که این نوع آثار را به روی صحنه می برند ، قرار بگیرد .”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *