“مصاحبه”ای با بازی افشین‌ هاشمی و عاطفه نوری


افشین هاشمی که چندی پیش نمایش «مصاحبه» را در آمریکا اجرا کرده بود‌،این اثر نمایشی را در تهران روی صحنه می‌برد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال،این هنرمند تئاتر فروردین امسال نمایش «مصاحبه» نوشته محمد رحمانیان را در آمریکا اجرا کرد و حالا قرار است همین نمایش را تیرماه امسال در تهران به صحنه ببرد.

نمایش «مصاحبه» با بازی افشین هاشمی و عاطفه نوری در تالار استاد مشایخی موسسه فرهنگ هنری «مان» به صحنه می‌رود.

این نمایش که متن آن یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های محمد رحمانیان است‌، ۱۵ سال پیش با کارگردانی رحمانیان و بازی مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرا شد و حالا بعد از ۱۵ سال برای دومین بار اجرای عمومی و حرفه‌ای خواهد شد.

نمایشنامه «مصاحبه» که به بهانه انقلاب الجزایر نوشته شده‌ به وضعیت یک زن و یک مرد در شرایط انقلاب می‌پردازد.

قرار است این نمایش از ۹ تیر تا ۲ مرداد در تالار مشایخی موسسه فرهنگی هنری «مان» به نشانی ضلع شمالی غرب چهارراه ولی عصر(عج) رو به روی تئاتر شهر به صحنه برود.

این نمایش ساعت ۲۱ اجرا می‌شود و از آن جا که گروه اجرایی پس از اجرای تهران رهسپار سفری خارجی می‌شوند،‌ امکان تمدید آن وجود ندارد.

نمایش «مصاحبه» فروردین امسال توسط عاطفه نوری به زبان انگلیسی ترجمه شد و با بازی افشین‌ هاشمی و عاطفه نوری در دانشگاه استنفورد آمریکا روی صحنه رفت.

افشین هاشمی –نمایشنامه‌نویس ‌، بازیگر و کارگردان تئاتر همچنین تقاضای خود را برای اجرای نمایشنامه دیگرش «شیرهای خان بابا سلطنه» به تئاتر شهر ارائه کرده و امیدوار است این نمایش تابستان آینده در تئاتر شهر نوبت اجرا بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *