در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

آرزو نبوت : با حضور در “مُزامُزا” حال دلم خوب است .


نمایش “مُزامُزا” به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی که این روزها در سالن استاد ناظره زاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود ، با نگاهی انتقادی به جامعه و مشکلات تئاتر می پردازد . آرزو نبوت بازیگر تئاتر و تلویزیون یکی از بازیگران این نمایش می باشد که به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با وی داشته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

آرزو نبوت در خصوص همکاری با سیروس همتی در نمایش مزامزا ” گفت : سال ها است که سیروس همتی را می شناسم و با نوشته ها و نمایش هایش آشنا هستم و ” مزامزا ” چهارمین نمایشی است که با او کار می کنم . ابتدا متن را خواندم و به نظرم متفاوت بود ، سپس آن را قبول کردم و وارد نمایش شدم .

وی با اشاره به تمرینات نمایش گفت : تمرینات ما اصلا چیزی نبود که اکنون روی صحنه می بینید و روز به روز متفاوت شد و ایده های جدید در آن پرداخته و تبدیل به نمایشی که اکنون می بینید ، شده است .

با توجه به اینکه ” مزامزا ” به تماشاچیان تئاتر می پردازد ، آرزو نبوت در خصوص مواجه با این اثر گفت : اینکه نمی دانستیم برخورد تماشاچی با نمایش چگونه خواهد بود ، این مسئله برای ما خیلی سخت بود . روزهای اول با ترس و لرز به صحنه می آمدیم تا ببینیم چه بازخوردهایی دریافت خواهیم کرد و حس و حال تماشاچیان چیست ، چرا که شاید برای بعضی ها نمایش گنگ باشد یا با آن ارتباط برقرار نکنند . ولی خدا را شکر مخاطبان با نمایش بسیار خوب ارتباط برقرار کردند و آن را خیلی دوست داشتند و کاملا متوجه نمایش و روند داستان شدند . موضوعات نمایش هم موضوعات روز است .

نبوت با بیان اینکه از حضور در این گروه نمایشی بسیار رضایت دارد ، توضیح داد : ما برای ” مزامزا ” حدودا دو ماه تمرین کردیم و خدا را شکر یکی از بهترین گروه ها را داشتیم . من با سامان دارابی قبلا کار کرده بودم و همکاری فوق العاده ای بود ، سروش طاهری نیز بازیگر بسیار باهوشی است و همچنین از همکاری با بچه های جوان گروه نیز خیلی لذت بردم و واقعا از بودن در این نمایش حال دلم خوب است .

وی در پایان افزود : خواهش می کنم تئاتر را حمایت کنید . از آقای علی نژاد تهیه کننده این نمایش تشکر می کنم ، ایشان خیلی دلسوز و حامی هستند و ما را خالصانه حمایت کردند . فکر می کنم که اگر ایشان نبودند ، نمایش نمی توانست پر و بال بگیرد .

از کارگردان های سینما و تلویزیون نیز خواهش می کنم که لطف کنند و بیشتر تئاتر ببینند . دو سریالی که با آقای ورزی و آقای مقدم کار کردم ، در نتیجه این بوده است که آمدند ، نمایش من را دیدند و از دل تئاتر من را برای سریال هایشان انتخاب کردند . بچه های پر پتانسیل و با استعداد زیادی در تئاتر داریم ، خواهش می کنم عزیزان دیگری هم بیایند ، نمایش ها را ببینند ، آن ها را انتخاب کنند و در آثارشان از آن ها استفاده کنند . آنقدر از بازیگرهای تکراری استفاده نکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *