علی اصغر ثلاثی : “تلاش می کنیم خوانش متفاوتی از شاهنامه داشته باشیم”


نمایش « عاشقانه های فریدون » به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ثلاثی یکی از آثار انتخاب شده برای حضور در مرحله نهایی نسل نو  در سی و چهارمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر است که در دو اجرای ۱۷ و۱۹  خانه هنرمندان تالار استاد انتظامی به روی صحنه رفت. عاشقانه فریدون اقتباسی از شاهنامه فردوسی و داستان بهرام بیضایی و ضحاک است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، علی اصغر ثلاثی در گفت و گوی کوتاهی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا به خوانش متفاوتی از شاهنامه برسیم. وی گفت بخش هایی از داستان نیز توسط راوی نمایش روایت می شود ضمن اینکه موسیقی حسین زنگنه نیز به پیشبرد اثر در اجرا کمک زیادی کرد.

این کارگردان تئاتر درباره ارزیابی خود از جشنواره سی و چهارم گفت: مدیریت دکتر اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر را در تالار مولوی تجربه کرده ایم و کفایت ایشان در مدیریت بر دوستان تئاتری  آشکار است و با توجه به شناختی که داریم مطمئن هستم جشنواره سی و چهارم جشنواره ای پر بار و منظم خواهد بود  ضمن اینکه جدا سازی کارگاه ها از جشنواره نقطه قوت و بارز سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است و امید واریم که این کارگاه های آموزشی در طول سال نیز ادامه داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *