اعضای شورای کانون تئاتر دانشگاهی معرفی شدند


پنج هنرمند و مدرس تئاتر شورای کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی را تشکیل می دهند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، میلاد نیک آبادی مدیر کانون تئاتر دانشگاهی فرهاد مهندس پور، رضا سرور، بهزاد آقاجمالی، یوسف باپیری و تینو صالحی را به عنوان اعضای شورای این کانون معرفی کرد.

نیک آبادی در این زمینه توضیح داد: اعضای این شورا با دقت و از بین چهره های دانشگاهی فعال و تاثیرگذار انتخاب شده اند.

نیک آبادی در معرفی اعضا این شورا به بخشی از سابقه و فعالیت های هر یک اشاره کرده و افزود: فرهاد مهندس پور دکترای پژوهش هنر و کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد و یکی از اساتید شناخته شده و تاثیرگذار تئاتر به شمار می رود.

وی ادامه داد: رضا سرور منتقد، مدرس، دراماتورژ و نمایشنامه نویس و بهزاد آقاجمالی نیز دراماتورژ، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و یکی از فعالان تئاتر دانشگاهی به شمار می رود. یوسف باپیری و تینو صالحی  نیز از جمله کارگردانان و نویسندگان تئاتر به شمار می روند که به واسطه تدریس با نسل جوان تئاتر ارتباط نزدیک دارند.

مدیر کانون تئاتر دانشگاهی هر یک از اعضای این شورا را دارای سابقه زیاد با کسب جوایز متعدد از جشنواره های دانشگاهی و دانشجویی دانست که با تئاتر دانشگاهی به عرصه حرفه ای معرفی شده اند و همواره در ارتباط نزدیک با عرصه آکادمیک تئاتر بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *