معرفی مقالات برگزیده مسابقه «مقالات و سمینار رادی شناسی»


اسامی مقالات برگزیده برای حضور در مرحله نهایی بخش مسابقه «مقالات و سمینار رادی شناسی» نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اعلام شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، روح الله جعفری دبیر بخش مسابقه مقالات و سمینار رادی شناسی درباره مقالات برگزیده شده برای حضور در این بخش گفت: گروه انتخاب و داوری این بخش متشکل از آقایان محمود عزیزی، مصطفی مختاباد و آرش رادی پس از بررسی ۱۳ مقاله ارسال شده  به دبیرخانه این جشنواره که پیش از این، چکیده مقالات آن ها همراه با ۸ چکیده مقاله دیگر بررسی شده بود ۲ پژوهش را برای ارایه در سمینار انتخاب و معرفی کردند.

بر همین اساس پژوهش های:

۱-  تحلیل گفتمانی سکوت در نمایشنامه های اکبر رادی/ بررسی موردی: نمایشنامه های از پشت شیشه ها و مرگ در پاییز  نوشته ی محسن صادقی اصفهانی از کرج

۲-  نقش و تاثیر محیط بر رفتار فردی در آثار اکبر رادی با رویکرد نظریه تنظیم خلوت آلتمن / بررسی نمایش نامه های اکبر رادی در دهه ۱۳۵۰

از سوی گروه مذکور برای حضور در مرحله نهایی معرفی شدند. به گفته روح الله جعفری، گروه داوری این بخش از ۱۱  پژوهشگر دیگری که آثارشان برای ارایه در این سمینار انتخاب نشد تا ضمن حضور در سمینار، هر یک در پنل اختصاصی و محدودی با ارایه طرح سوال و موضوع، مقاله خود را معرفی کنند.

از این رو ۱۱ پژوهشگر شرکت کننده متشکل از مصطفی لعلیان از تهران، فضه خاتمی نیا از قم، امیراحمدیان شیخ زاده از تهران، طیبه نصراللهی از تهران ، مهدی علی پور اصل از تبریز، احسان روحی از مشهد، محمدرضا رسولی و  پریسا کیومرثی از تهران، امیرحسین پاشامقدم از تهران، سید حسن عباسی هارونی از تهران ، سید حسین رسولی و سروناز آقا زمانی از تهران و رضا عاشوری فروش از تهران می توانند به صورت اختصاصی و در مدت زمان محدود و تعیین شده، مقاله خود را به حضار معرفی کنند.

به گفته جعفری، گروه داوری و انتخاب بخش مسابقه مقالات و سمینار رادی شناسی، از میان ۲۷ چکیده مقاله ارسالی به دبیرخانه ی جشنواره، ۱۴ چکیده مقاله را به صورت مشروط و ۷ چکیده مقاله را به صورت قطعی انتخاب کرده بود تا پس از یک ماه اصل کامل مقاله خود را به دبیرخانه ی نخستین جشنواره رادی ارسال کنند.

دبیر بخش مسابقه مقالات رادی شناسی در خاتمه اضافه کرد: بخش مسابقه ی مقالات و سمینار رادی شناسی نخستین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی، روز یکشنبه ۱۶ دی ماه ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار می شود. در این سمینار هم چنین استاد محمد چرم شیر ، دکتر بهروز محمودی بختیاری و  دکتر رامتین شهبازی نیز به سخنرانی می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *