مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره تئاترشهر به پایان رسید


دبیرخانه سومین جشنواره تئاترشهر، تعداد گروه‌های متقاضی حضور در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، باران، تئاتر کودک و تئاتر خیابانی را ۷۵۰ گروه اعلام کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره تئاترشهر، با پایان مهلت ارسال متون به دبیرخانه سومین جشنواره  تئاترشهر، ۷۵۰ گروه نمایش جوان و حرفه‌ای از شهر تهران برای شرکت در بخش‌های مختلف صحنه‌ای و خیابانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره، در بخش تئاتر صحنه ای ۳۴۵ اثر، در بخش تئاتر کودک و نوجوان ۱۳۰ اثر، دربخش ویژه تئاتر باران ۱۰۰ اثر و در بخش تئاتر خیابانی ۱۷۵ اثر به دبیرخانه رسیده است.

با توجه به این که هر گروه تئاتر تنها مجاز به شرکت در یکی از بخش‌های جشنواره است، تعداد گروه‌های متقاضی حضور نسبت به دوره قبل جشنواره رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. مرحله انتخاب متون و بازخوانی همزمان با پایان مهلت ارسال آثار آغاز شده است.

آثار راه یافته به مرحله بازبینی سومین جشنواره تئاترشهر تا تاریخ ۱۲ تیرماه  معرفی خواهند شد و فرصت دارند تا ۱۱ شهریورماه برای بازبینی آماده شوند.

سومین جشنواره تئاتر شهر تهران توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مهرماه و در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *