میزبانی تماشاخانه‌های حوزه هنری از دو نمایش شهر اردبیل و قزوین


در سومین هفته‌‌ برگزاری نخستین رپرتوآر «ماه تئاتر استان‌ها» دو نمایش از استان‌های اردبیل و قزوین از دوشنبه ۱۹ مردادماه در تماشاخانه‌های ماه و مهر حوزه هنری به صحنه می‌روند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش‌ «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی مجید واحدی‌زاده از استان اردبیل و نمایش «این عکس که‌ می‌ماند» نوشته‌ حامد مکملی و کار مرتضی نجفی از استان قزوین از ۱۹تا ۲۳ مرداد به ترتیب در تماشاخانه‌های ماه و مهر حوزه هنری به صحنه می‌روند.

«کافه سایه» داستان شخصی به نام رضا است که در شرکت پدر نامزدش مشغول به کار است. او اطلاعات محرمانه‌ای را در خصوص فعالیت‌های غیر قانونی شرکت به‌دست آورده و قصد افشای آن را دارد.

مدت زمان اجرای این نمایش ۶۰ دقیقه بوده و از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه، ساعت ۱۸، در تماشاخانه ماه پذیرای تماشاگران است.

همچنین نمایش «این عکس که‌ می‌ماند» که به نمایندگی از استان قزوین در رپرتوار «ماه تئاتر استان‌ها» حضور دارد، روایتی است از زندگی یک هنرمند عکاس و آزاده دوران دفاع مقدس که پس از ۲۰ سال اسارت و باذهنی آشفته به ایران بازگشته و در یک آسایشگاه اعصاب و روان، خاطراتش را مرور می‌کند. این نمایش به مدت زمان ۶۵ دقیقه از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه، ساعت ۱۹، در تماشاخانه مهر به صحنه خواهد رفت.

نخستین رپرتوآر «ماه تئاتر استان‌ها» شامل اجرای هفت نمایش از تولیدات منتخب مراکز استانی حوزه هنری است که از پنجم تا ۳۰ مردادماه در تماشاخانه‌های مهر و ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *