میزبانی تماشاخانه انتظامی از ۳ نمایش جدید


 سه نمایش جدید در تماشاخانه استاد انتظامی  تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران از ۲۵ مهر میزبان سه نمایش جدید است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، شامگاه ۲۵ مهرماه، تماشاخانه استاد انتظامی پذیرای سه اثر نمایشی جدید با عناوین «نان سالهای جوانی» به کارگردانی احسان عرفانی، «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به کارگردانی وحید نفر و «برگشتی در کار نیست» به کارگردانی مهدی میامی خواهد بود.

 نمایش “نان سال‌های جوانی”، نوشته و کار احسان عرفانی روایتی با اقتباس از رمانی به همین نام از هاینریش بل را طرح می‌کند. در این نمایش وحید منتظری، پرستو قربانی ایفای نقش خواهند کرد و مصطفا مرادیان به عنوان طراحی صحنه، نسرین خرمی به عنوان طراحی لباس، کیا مهراط ساخت موسیقی، امین محمدی، مدیر تولید و فاطیما بهارمست به عنوان مجری طرح این نمایش را همراهی می کنند.  اجرای نمایش «نان سالهای جوانی» هر روز ساعت ۱۸ تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

 نمایش دیگری که در ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی پذیرای مخاطبان خواهد بود، نمایش “همه چیز می گذرد، تو نمی گذری”، نوشته محمد چرمشیر و کار وحید نفر است. در این نمایش بیتا معیریان به عنوان بازیگر ایفای نقش می کند. از دیگر عوامل آن می‌توان به سهیل مخبری به عنوان آهنگساز و محمد شکری به عنوان دستیار کارگردان یاد کرد. این نمایش نیز تا ۱۵ آبان به روی صحنه خواهد بود.

“برگشتی در کار نیست” به کارگردانی مهدی میامی که از ساعت ۲۱ به روی صحنه خواهد رفت، آخرین نمایش از مجموعه نمایش‌های آغاز فصل پاییز تماشاخانه استاد انتظامی خواهد بود.  در این نمایش که نوشته اریک بردول و ترجمه هوشنگ حسامی است، شهرام پوراسد، حامد نصرآبادیان، آهو کاظمی، طیبه میامی، ماهور رشیدا و امیر مهدی‌کیا به ایفای نقش می پردازند. هادی فدوی به عنوان طراح صحنه، حامد نصرآبادیان به عنوان طراح حرکت، احسان آنالویی به عنوان ساخت موسیقی و ثمین تحویلداری به عنوان طراح لباس، این اثر را همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *