میزبانی کانون پرورش فکری از “ترنج”


نمایش «ترنج» به کارگردانی افسانه زمانی از روز ۲۸ تیر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسندگی نمایش زنده «ترنج» را که مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است نسرین خنجری و افسانه زمانی برعهده داشته‌اند. این اثر نمایشی به کارگردانی افسانه زمانی از ۲۸ تیر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بهناز بستان‌دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی و مرضیه نادری به همراه ۲ بازیگر خردسال به نام‌های بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: عمارت اعیانی برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهوست، در مطبخ نیز همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند اما ترنج کوچولو دلخور است چرا که هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می‌رود که …

طراحی صحنه و لباسِ نمایش «ترنج» را به ترتیب سینا ییلاق‌بیگی و افسانه زمانی بر عهده داشته‌اند و عبدالله آتشانی برای آن آهنگسازی کرده است.

برای نمایش «ترنج» مهدی دوایی طراحی پوستر و بروشور و مهدی آشنا عکاسی کرده است، همچنین بهشته قهرمان‌نژاد کار گریم و مهرداد باقری وظیفه ساخت دکور را بر عهده داشته‌اند.

در این نمایش مژده پورزنگنه به‌عنوان دستیار کارگردان، ریحانه مطهری روابط عمومی و تبلیغات و ندا آل‌طیب نیز به عنوان مشاور رسانه‌ای با کارگردان همکاری داشته‌اند.

نمایش «ترنج» از پنجشنبه ۲۸ تیر همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۹ برای عموم در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *