میزبانی ” کنسرت قورباغه ها ” از کودکان کار 


گروه نمایش  آدمک روز  چهارشنبه هفتم آذر ماه با اجرای  نمایش  ” کنسرت قورباغه ها ” به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری میزبان کودکان کار  خواهد بود .

تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، “کنسرت قورباغه ها” آخرین تولید گروه نمایش  آدمک، داستان درنایی  است که از  مهاجرت جا مانده و قورباغه ها قصد دارند با سرگرم کردن او به تفریح و ترانه خواندن و ترساندنش از خطرات سفر مانع رفتن ش از  برکه ای  شوند که به خاطر  زباله ها و گل ولای در  حال تبدیل شدن به باتلاق  است. در  این میان لاک پشت به درنا زنهار  میدهد که باید توانایی  های  خود را دریابد و پرواز  را باور  کند…
هادی  حوری کارگردان نمایش “کنسرت قورباغه ها” گفت: هنر  تیاتر  هنری  اجتماعی  است و نمی تواند به موضوعات جامعه خود بی اعتنا باشد. کودکان کار  بخشی  از  جامعه ما را تشکیل  میدهند  . بخشی  که یاد آوری  سرنوشت و شرایط  آنها جز  درد و اندوه را نمی  افزاید. این وظیفه و شاید سهم  هنرمندانه ماست که نگاه ها را به هر  بهانه ای  به سمت چنین موضوعاتی  توجه دهیم شاید دستهای  توانایی  برای  یاری  رساندن و ایجاد تغییری  هر  چند کوچک در  جریان زندگی  این بخش های  جامعه وجود داشته باشد. گروه نمایش ما پیش  از  این نیز  بارها میزبان تماشاچیانی  از  این دست بوده و همیشه  با افتخار  به این گونه اجراها می پردازیم.
وی که شخصا از  داوطلبین آموزش  در  انجمن کودکان کار  است در  ادامه و پاسخ این سوال  که برخورد دیگر  اعضا گروه با چنین اجرایی  چگونه بوده ، گفت: نمایش موزیکال کنسرت قورباغه ها توسط  هنرجویان این گروه به صحنه رفته است و وقتی  با این جوانان موضوع چنین اجرایی  را در  میان گذاشتم ، همه شان با چشمهای  خیس  اشک و آغوش  باز  پذیرفتند و از  اینکه می توانند در  چنین کار زیبایی  سهم کوچکی  داشته باشند ابراز  مسرت و شادمانی  کردند.
“کنسرت قورباغه ها” قصه ای  ساده و دلنشین دارد که ضمن ارائه موسیقی و اشعار مخصوص  کودکان به موضوعات مهمی  همچون خودباوری ، اراده ، شجاعت و حفظ  محیط  زیست نیز  می پردازد.
لازم به ذکر  است نمایش  “کنسرت قورباغه ها”  ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه هفتم آذر  ماه سال  جاری  در  مجموعه فرهنگی  ورزشی  روح الله واقع در  خیابان پیروزی  ، انتهای  بیست و یک متری  دهقان به صحنه خواهد رفت و میزبان بیش  از  دویست دانش  آموز  از  انجمن کودکان کار  خواهد بود .
دیگر عوامل نمایش “کنسرت قورباغه ها” عبارتند از طراح صحنه و لباس: هلیا میرهادی ، موسیقی: نوید غفوری ، بازیگران : ایمانه بهنام جم. فائزه زکاوتی. دینا دریادل.دنیا علی  پور . نگار  شهبازی. محمد مهدی  کیان . مهدی  جعفری پور . سینا ابهری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *