حضور نمایش «جزا» از آذربایجان در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر


 

 نمایش «جزا» از کشور آذربایجان به کارگردانی مهربان علی‌اکبرزاده در سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره، نمایش جزا قصه زنی است که در دوره‌ای حساس از زندگی‌اش عاشق می‌شود. او از جان گذشته و درمانده است، ولی امید به شروع یک زندگی جدید او را سر پا نگه می‌دارد. او آماده است تا همه چیز را، از فرزندان کوچکش گرفته تا همسر و خانواده و مسئولیت‌هایش را فراموش کند. هنگامی که انسانی جهان واقع را فراموش می‌کند آنجا آغاز فاجعه است. امید کلید دستیابی به فرداها است، هر چند که با سایه‌های مرگ مورد تعقیب قرار گرفته باشد. و هنگامی که امید بمیرد، اتفاق وحشتناکی می‌افتد. زن نمایش، چه جزایی برای خودش انتخاب خواهد کرد؟

مهربان علی‌اکبرزاده از سی سال پیش کار تئاتر و سینما را شروع کرده است. آثار این کارگردان زن اغلب به مسائل اجتماعی و حوزه زنان مرتبط است. او نزدیک به ۱۵ نمایش و بیش از ۳۰ فیلمنامه در کارنامه خود دارد.

نمایش «جزا» در بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره به مدیریت آروند دشت‌آرای حضور یافته است و اول و دوم بهمن‌ماه ساعت ۱۶، در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر، به مدت ۶۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،‌به دبیری فرهاد مهندس‌پور از ۲۸ دی‌ماه تا ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. امسال مدیر بخش بین‌الملل آروند دشت‌آرای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *