نمایش “قلب قیصر ” به روی صحنه می رود


نمایش “قلب قیصر ” آبان و آذر  ۱۳۹۴ در تئاتر جوان به روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی گروه ، نمایش “قلب قیصر ” با نویسندگی و کارگردانی محمد آهنگر آبان و آذر  ۱۳۹۴ در تئاتر جوان ( مجتمع شهید چمران ) به روی صحنه می رود.

نمایش «قلب قیصر»، یک درام اجتماعی خانوادگی است. مضمون آن برگرفته از پیام عاشورا اما در قالب قصه ای امروزی است. در واقع پیام عاشورا در قصه ای که درام و ساختاری خوب دارد، مستتر است. نویسنده نمایش «قلب قیصر» در خصوص شخصیت های نمایش توضیح داد: داستان درباره خانواده ای متشکل از مادر، پسری به نام قدرت که به قیصر معروف است و تا حدودی جاهل است، خان دایی به نام دایی عباس ، دختر خان دایی به نام زینت وپسری به نام مصیب که پسری روشنفکر و تحصیل کرده استدر ادامه مصیب در کشمکشی به قتل می رسد اما این یک قتل عادی نیست و این خانواده درگیر ماجرا هایی می شوند……

به گزارش روابط عمومی این نمایش ، رضا حسنی ، محمد آهنگر ، فرحناز بیگلویی ، هدی آهنگر ، مرتضی طهرانی ، هاشم رمضانی بازیگران این نمایش می باشند و دستیار کارگردان و برنامه ریز علی طهرانچی ، موسیقی بهنام رحیمی ، طراح صحنه و لباس محمد آهنگر ، مجری دکور : مازیار رافتی ، موسیقی: بهنام رحیمی ، مدیر صحنه : علیرضا آهنگران ، طراح پوستر و بروشور سجاد نجفی این نمایش را همراهی می کنند.

در ادامه گفتنی است ، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند به نشانی تهران، خیابان شریعتی، زیر پل آیت اللّه صدر، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران، تئاتر جوان ( بولینگ عبدو) مراجعه کنند و برای رزرو بلیط با شماره ۰۹۱۹۱۰۲۲۳۷۳-۰۹۳۷۳۶۶۵۹۶۹ تماس حاصل نمایند. نمایش ” قلب قیصر ” به نویسندگی و کارگردانی محمد آهنگر  و تهیه کنندگی هدی آهنگر از ۱۲ آبان تا ۲۰ آذرماه ۱۳۹۴ همه روزه بجز شنبه ها درساعت ۲۱ به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *