هفتادمین سالروز تولد اکبر زنجان پور در سالن تئاتر شهر


نمایش “دایی وانیا” به کارگردانی اکبر زنجان پور کاری از آنتوان چخوف ، در روز دوشنبه سی دی ماه با برگزاری جشن تولدی برای هفتادمین سالروز تولد استاد بزرگِ تئاتر و همچنین بازیگر تاثیرگذار این هنر پس از دو ماه اجرا به پایان خود رسید .

تولد زنجانپور1

در این مراسم از اکبر زنجان پور به خاطر آثار قوی او در تئاتر تجلیل شد و همچنین در حضور تماشاگران با تقدیر از دست اندرکاران و عوامل پشت صحنه این تئاتر به دلیل زحمات زیادی که در این مدت کشیده بودند و بویژه عوامل مرکز هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر و هنرمندانی که در این مدت از این اثر نمایشی دیدن کردند تقدیر شد .

برگزاری این مراسم به بهانه آخرین اجرای “دایی وانیا” برای مخاطبان و بالاخص کارگردان این اثر بسیار غافلگیر کننده بود .

زنجان پور پس از تشکر از همه برای برگزاری این مراسم گفت : امشب بهترین شب تولدی بود که برای یک آدم می‌تواند شکل بگیرد و هر قدر که عمر کنم، این سالروز تولدم را فراموش نخواهم کرد.

او این شب با ارزش را به همسرش تقدیم کرد واز محسن حسینی به عنوان غایب بزرگ این مراسم یاد کرد و گفت : من امشب تمام عشق خود را به او می فرستم و از خدا برای سلامتی هرچه زودتر او دعا می کنم.

در ادامه مراسم ، از بازیگران این نمایش ، بانوی هنرمند و دوست داشتنی تئاتر، خانم شمسی فضل‌اللهی و دکتر مسعود دلخواه و آقای محسن حسینی که متاسفانه این روزها بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری هستند و نقش ایشان را حمیدرضا هدایتی بازی کرد و همچنین بانوی بی حاشیه تئاتر،  ماهگل مهر و بویژه خانم نجمه کاظمی و جمشید حسینی تقدیر به عمل آمد .

 این مراسم با حضور حسین طاهری مدیر کل اداره هنرهای نمایشی و قادر آشنا دبیر جشنواره سی و دوم و جمعی از مدیران تئاتر شهر برگزار شد.

نیوشا کاظم نژاد – تئاتر فستیوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *